کد خبر:46401
پ

شوخی بی مزه بازیکنان پرسپولیس با هواداران: عشق به لباس یا عشق به پول بیشتر؟

پس از حواشی مختلف حول پرسپولیس به نظر می رسد این تیم وارد بحران عمیقی شده و شکاف بین کادر فنی و مدیرعامل باعث شده تا یک دو قطبی منفی در پرسپولیس شکل بگیرد. اتفاقی که دودش به چشم هواداران تیم خواهد رفت وگرنه در آینده نزدیک یا درویش پرسپولیس را ترک می کند یا […]

پس از حواشی مختلف حول پرسپولیس به نظر می رسد این تیم وارد بحران عمیقی شده و شکاف بین کادر فنی و مدیرعامل باعث شده تا یک دو قطبی منفی در پرسپولیس شکل بگیرد. اتفاقی که دودش به چشم هواداران تیم خواهد رفت وگرنه در آینده نزدیک یا درویش پرسپولیس را ترک می کند یا گل محمدی که البته احتمال مورد دوم، بیشتر است!

 

شوخی بی مزه بازیکنان پرسپولیس با هواداران: عشق به لباس یا عشق به پول بیشتر؟

شوخی بی مزه بازیکنان پرسپولیس با هواداران: عشق به لباس یا عشق به پول بیشتر؟

اما نکته جالب در این بین بیانیه طوماروار بازیکنان پرسپولیس است که با مقصر قلمداد کردن مدیریت در به وجود آمدن شرایط فعلی، سعی کردند نقش خود و کادر فنی را از نمایش ضعیف این روزهای پرسپولیس منکر شوند و رضا درویش را عامل به وجود آمدن شرایط قلمداد کنند.

بازیکنان پرسپولیس در حالی با منت گذاشتن بر سر هواداران پرسپولیس مدعی شده اند که به عشق پرسپولیس و هواداران، قید پیشنهادات مالی بهتر را زده اند که هیچ کس فراموش نکرده که سروش رفیعی چطور بعد از نیم فصل درخشانش با پرسپولیس سر از قطر و سپاهان در آورد! آنها از یاد نبرده اند که چطور مهدی ترابی و کنعانی زادگان در حالی که پرسپولیس به آنها برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز داشت، به یکباره عاشق پولهای تیم های عربی شدند و عشق به پیراهن و هوادار را فراموش کردند. در اتفاقی دیگر مگر می توان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به خاطر شکایت بیرانوند (فقط برای یک میلیارد تومان) را فراموش کرد؟ آیا می توان فراموش کرد که بیرو در حال آبی پوش شدن در ابتدای فصل بود اما با ورود هوادار متمول و پرداختی بیشتر، در پرسپولیس ماندگار شد؟ و …

پس این قصه های تکراری را برای هواداران پرسپولیس تعریف نکنید چه بسا شما هم اگر مثل شجاع خلیل زاده ها و محمد دانشگرها با پیشنهاد مالی بهتر از تراکتور و سپاهان مواجه شوید، بدون لحظه ای تعلل یه تیم رقیب می پیوستید.

امروز در شرایطی یحیی گل محمدی از جمعیت عمومی هواداران پرسپولیس پنهاد شده که نه تنها پاسخگوی علل ضعف فنی پرسپولیس نیست بلکه عالم و آدم را مقصر شرایط فعلی می داند به جز بازیکنان و کادر فنی به بن بست رسیده خود را. او که به خوبی این روزها را پیش بینی می کرد در چند نوبت با استعفای صوری قصد داشت تیم را ترک کند، اما سوال اینجاست که چرا حالا که هوادارن پرسپولیس هم او را نمی خواهند چرا استعفا نمی دهد؟

 

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در حالی هواداران پرسپولیس را احمق می پندارند و مدعی عشق به پرسپولیس هستند و پول را بی ارزش قلمداد می کنند که همه داد و فریاد انها امروز به خاطر همان پول است و علت مصدومیت های سریالی بازیکنان این تیم نیز ریشه در دیر شروع شدن تمرینات پیش فصل به واسطه اعتصاب بازیکنان برای دریافت مطالباتشان است!

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید