کد خبر:46504
پ

شواهد می گوید دربی بدون VAR به سود پرسپولیس ختم می شود

در حالی که هر سال، مدیران فدراسیون فوتبال وعده سال بعد و نیم فصل بعد برای ورود VAR به استادیوم های ایران را می دهند اما به بهانه های واهی چند سالی است که این مهم به تعویق افتاده و به نظر می رسد عزمی برای نیامدن VAR به فوتبال ایران وجود دارد چرا که […]

در حالی که هر سال، مدیران فدراسیون فوتبال وعده سال بعد و نیم فصل بعد برای ورود VAR به استادیوم های ایران را می دهند اما به بهانه های واهی چند سالی است که این مهم به تعویق افتاده و به نظر می رسد عزمی برای نیامدن VAR به فوتبال ایران وجود دارد چرا که در آن صورت مهندسی تصمیمات حساس در بازی ها برای آقایان سخت خواهد شد.

شواهد می گوید دربی بدون VAR به سود پرسپولیس ختم می شود

در سالهای گذشته روی کاغذ استقلال 6 سال است که نتوانسته در لیگ برتر پرسپولیس را شکست دهد اما نکته حائز اهمیت در این فکت این است که در تمام دربی های گذشته نبود VAR به سود پرسپولیس به شدت به چشم آمده است و سرخ پوشان در بازی هایی که نمایش ضعیف تری نسبت به استقلال داشته اند نیز به لطف اشتباهات عجیب داوری از شکست گریخته اند. تصویر زیر گویای تصمیمات اشتباه داوران در دربی های گذشته است که اگر هر کدام از پنالتی های واضحی که به سود استقلال باید اعلام می شد و نشد با VAR بررسی می شد، اکنون فکت 6 سال عدم پیروزی تیم پرسپولیس مقابل استقلال به ثبت می رسید! اوج اشتباهات داوری در دربی پایتخت به فینال جام حذفی فصل گذشته باز می گردد که استقلال با گل دقیقه 100 مرادمند به بازی برگشت ولی داور مسابقه بدون هیچ دلیلی سرمربی استقلال را اخراج کرد تا ورق باز هم به سود پرسپولیس عوض شود!

حال باید منتظر ماند و دید مهندسین فوتبال در ایران، با چه نقشه ای قصد خارج کردن تیم محبوبشان از بحران را دارند و اینبار چه مورد به کلکسیون اشتباهات داوران در دری ها علیه استقلال اضافه می شود.

 

تصویر زیر حضور اشکال خورشیدی داور معروف پرسپولیسی در فینال جام حذفی سال گذشته است که در جشن و خوشحالی پرسپولیسی ها شرکت کرد و پس از او، کمک داور جنجالی که حکم به اخراج ساپینتو داد رسماً در مراسم قهرمانی پرسپولیسی ها شرکت کرد!

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید