کد خبر:7994
پ

شانس بزرگ پرسپولیس پس از بردن پاختاکور چیست؟

پس از مشخص شدن حریف پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به نظر می رسد در صورت پیروزی این تیم در این دیدار حساس، دو شانس بزرگ برای سرخ پوشان در مرحله نیمه نهایی به وجود خواهد آمد.   جدول پاداش تیمها برای هر برد در لیگ قهرمانان آسیا   شانس بزرگ پرسپولیس […]

پس از مشخص شدن حریف پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به نظر می رسد در صورت پیروزی این تیم در این دیدار حساس، دو شانس بزرگ برای سرخ پوشان در مرحله نیمه نهایی به وجود خواهد آمد.

 

جدول پاداش تیمها برای هر برد در لیگ قهرمانان آسیا

 

شانس بزرگ پرسپولیس پس از بردن پاختاکور چیست؟

شانس بزرگ پرسپولیس پس از بردن پاختاکور چیست؟

اگرچه در دیدار استقلال و پاختاکور، تیم ازبکستانی در خط میانی و حمله قدرتمند نشان داد اما همان تیم نصف و نیمه استقلال توانست چندین موقعیت گلزنی بر روی دروازه این تیم ایجاد کند که حاکی از ساختار دفاعی نسبتاً ضعیف پاختاکور داشت. با توجه به قدرت خط حمله پرسپولیس و ضد حملات سرعتی این تیم به نظر می رسد در صورت پیروزی سرخ پوشان در این دیدار، آنها با حریف به مراتب ساده تری در نیمه نهایی مواجه خواهند شد چرا که نه الاهلی و نه النصر در قواره رسیدن به فینال نیستند و با خوش شانسی تا این مرحله از رقابتها بالا آمده اند و هر دو تیم پرسپولیس و پاختاکور را می توان به عنوان قهرمان احتمالی این دوره از رقابتها تصور کرد که از بدشانسی هر دو تیم در مرحله یک چهارم به هم خورده اند.

 

پرسپولیس با پیروزی بر پاختاکور احتمالاً فینالیست بازیها خواهد شد و در صورت رخ دادن این اتفاق خوشایند، آنها جایزه 2 میلیون دلاری AFC برای نایب قهرمانی را در جیب خواهند داشت و اگر به عنوان قهرمانی رقابتها برسند نیز به جایزه 4 میلیون دلاری خواهند رسید که این موضوع می تواند بسیاری از مشکلات ارزی این تیم و بدهی های خارجی از جمله بدهی به برانکو را صاف نماید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید