کد خبر:10614
پ

سوالات جنجالی وکیل معروف ورزشی از باشگاه پرسپولیس در جدایی خلیل زاده

جدایی شجاع خلیل زاده به قدری برای هواداران این تیم مشکوک و عجیب بود که اکنون به هر اتفاق و خبری در این زمینه مشکوک هستند. در همین رابطه عبدالصمد ابراهیمی که وکالت مهدی طارمی را بر عهده داشت و روابط خوب و نزدیکی با باشگاه پرسپولیس داشت، با طرح چند سوال، باشگاه پرسپولیس را […]

جدایی شجاع خلیل زاده به قدری برای هواداران این تیم مشکوک و عجیب بود که اکنون به هر اتفاق و خبری در این زمینه مشکوک هستند. در همین رابطه عبدالصمد ابراهیمی که وکالت مهدی طارمی را بر عهده داشت و روابط خوب و نزدیکی با باشگاه پرسپولیس داشت، با طرح چند سوال، باشگاه پرسپولیس را در جدایی شجاع خلیل زاده به چالش کشید.

 

سوالات جنجالی وکیل معروف ورزشی از باشگاه پرسپولیس در جدایی خلیل زاده

صمد ابراهیمی با طرح سوالات زیر به نوعی باشگاه پرسپولیس را در مظان این اتهام قرار داده که آنها از جدایی خلیل زاده با خبر بوده و احتمالاً سود مالی از این انتقال نصیب پرسپولیس خواهد شد و شکایت پرسپولیس از الریان نیز صوری خواهد بود.

 

برای فسخ قرارداد به سبب مطالبات معوقه، الزاما باید اخطار ۱۵ روزه از سوی بازیکن به باشگاه ارسال شود. آیا خلیل زاده این اخطار را ارسال کرد؟ در چه تاریخی و چگونه به باشگاه ابلاغ شد؟ واکنش باشگاه در این باره چه بود؟

 

شائبه توافق باشگاه پرسپولیس و الریان برای انتقال خلیل زاده به قطر از آنجا در ذهن بسیاری از هواداران پرسپولیس شکل گرفته که روزنامه استاد الدوحه در خبر حضور شجاع خلیل زاده در قطر اینطور عنوان کرده بود که الریان پس از توافق با باشگاه پرسپولیس، توانست خلیل زاده را جذب کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید