کد خبر:37988
پ

زرماکارون در خودروسازی چه ماشینی تولید می کند؟

قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی زر ماکارون خاطر نشان کرد: جواز تولید زر خودرو برای گروه صنعتی زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است. زرخودرو ساختمان مرکزی و زمینی به مساحت تقریبی ۴۴۰ هکتار در استان البرز – اتوبان کرج خریداری و جواز تاسیس ساخت یک میلیون دستگاه انواع خودروهای مختلف، از خودروی […]

قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی زر ماکارون خاطر نشان کرد: جواز تولید زر خودرو برای گروه صنعتی زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است. زرخودرو ساختمان مرکزی و زمینی به مساحت تقریبی ۴۴۰ هکتار در استان البرز – اتوبان کرج خریداری و جواز تاسیس ساخت یک میلیون دستگاه انواع خودروهای مختلف، از خودروی اقتصادی تا خودروی سواری و انواع کامیون و کامیونت را گرفته است.

زرماکارون در خودروسازی چه ماشینی تولید می کند؟

مهدی امینی در پاسخ به این پرسش که گروه صنعتی زر به عنوان تولیدکننده ماکارونی و محصولات مشابه در کشور شناخته شده است اما در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد به جمع خودروسازان بپیوندد رسانه‌ای شده است آیا آمادگی‌های اولیه برای ورود به صنعت برای گروه زر فراهم شده است؟ گفت: گروه صنعتی زر مطالعات و مذاکرات اولیه در زمینه طراحی، تولید و مهندسی در زمینه تولید خودرو را آغاز کرده است و در آینده نزدیک جزییات بیشتری از روند فعالیت ما در زمینه خودروسازی رسانه‌ای خواهد شد.

وی با بیان اینکه گروه صنعتی زر به دنبال افزایش تولید و کیفیت خودرو در ایران است، افزود: امیدواریم که در این راستا موثر و مفید باشیم و بتوانیم به تغییر در میزان تولید و بهره‌وری در صنعت خودرو کمک کنیم.

زرماکارون در خودروسازی چه ماشینی تولید می کند؟

امینی در پاسخ به این پرسش که توافق‌های اولیه برای تولید مدل خودرو صورت گرفته است؟ خاطر نشان کرد: گزینه‌های مختلف در مجموعه در حال بررسی شدن است ما به‌دنبال تولید خودروهای با کیفیت و با قیمت مناسب برای مردم هستیم.

معاون شرکت زر ماکارون با بیان اینکه فعالیت گروه صنعتی زر به تولید غذا ختم نمی‌شود، افزود: گروه صنعتی زر اولین تولیدکننده میل‌لنگ خودرو در ایران است پس مجموعه صنعتی زر تخصص لازم در این صنعت دارد. ما صنعتگر هستیم و صنعت‌گران می‌توانند اتفاق‌های بزرگی در کشور رقم بزنند.

وی تولید خودرو باکیفیت را به عنوان دغدغه اصلی این روزهای صنعت‌گران در کشور معرفی کرد و افزود: صنعت گران وقتی خلایی در کشور احساس می‌‌کنند باید به موقع ورود و پژوهش‌ها در آن زمینه را آغاز و برای عملیاتی کردن آن تلاش کنند؛ گروه صنعتی زر تولید خودرو را به‌عنوان وظیفه خود می‌داند و در این مسیر نیز قدم برمی‌دارد.

به گفته عضو هیات مدیره گروه صنعتی زر؛ جواز تولید زر خودرو برای گروه صنعتی زرماکارون از سوی وزارت صمت صادر شده است. زرخودرو ساختمان مرکزی و زمینی به مساحت تقریبی ۴۴۰ هکتار در استان البرز – اتوبان کرج خریداری و جواز تاسیس ساخت یک میلیون دستگاه انواع خودروهای مختلف، از خودروی اقتصادی تا خودروی سواری و انواع کامیون و کامیونت را گرفته است.

شرکت‌های ما سهام‌دار مجموعه خودروسازی کودال است و بارها خبر تولید خودرو از سوی مجموعه صنعتی ما اعلام شده است که در این صنعت ورود می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: نمی‌توان زمان دقیق تولید خودرو در گروه صنعتی زر را اعلام کرد. موفقیت در این زمینه بستگی به مذاکرات تولیدی و تجاری ما دارد اما مردم امیدوار باشند که در آینده نزدیک گروه صنعتی زرماکارون یک خودرو باکیفیت تولید و باقیمت مناسب عرضه کند.

دیدگاه کاربران 11 دیدگاه
  • محمد 15 جولای 2022 / 12:30 ق.ظ

    اگر قصد تولید واقعی را داشته باشند که خیلی هم خوب است اما اگر مثل بقیه خودروسازان خصوصی قصد واردات خودروهای چینی و مونتاژ آن در ایران را دارند فقط به نفع اجانب چینی و ایجاد اشتغال برای کارگران چینی و در نتیجه کمک به اقتصاد چین کار دیگری نخواهند کرد ، خودروهای چینی مونتاژ داخل را نگاه کنید ، حتی یک درصد داخلی نیست ، صنعتگران ایرانی می‌توانند اگر مافیای سایپا و ایران خودرو و وزارت صنعت بگذارند ، قرارداد با رنو یادمان نرفته که سایپا آنقدر چوب لای چرخ رنو گذاشت تا اینکه ترامپ از برجام خارج شد ،

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید