کد خبر:46015
پ

رسوایی جدید مالی در باشگاه پرسپولیس و سبک جدید دور زدن قانون سقف قرارداد

درفضای مجازی وایرال شده است که نشان از تخلف مالی است ،درادامه توضیحات قربانزاده رئیس اسبق سازمان خصوصی‌سازی را مشاهده کنید که هفته های گذشته درباره این موضوع اظهارنظر کرده است. منظور از اقدام غیر قانونی این است که ، براساس اصول مالی باشگاه ها و شرکت ها، تمامی تراکنش های مالی باید ثبت سیستم […]

درفضای مجازی وایرال شده است که نشان از تخلف مالی است ،درادامه توضیحات قربانزاده رئیس اسبق سازمان خصوصی‌سازی را مشاهده کنید که هفته های گذشته درباره این موضوع اظهارنظر کرده است.

منظور از اقدام غیر قانونی این است که ، براساس اصول مالی باشگاه ها و شرکت ها، تمامی تراکنش های مالی باید ثبت سیستم و دفاتر شود و در بعنوان درآمد ها و هزینه در تراز مالی ها لحاظ گردد.

سوال اینجاست وقتی که بازیکن خارجی مبلغ قراردادش درسیستم مالی باشگاه ثبت میشود ، اگرپرداختی خارج از سیکل مالی صورت گیرد چطور می‌تواند از مطالباتش در تراز و حساب مالی نامبرده کسر گردد ؟

منتظر واکنش کمیته انضباطی و سایر ارکان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم.

 

نکته جالب اینکه پیشتر امیر عابدینی به افشاگری در این خصوص پرداخته بود اما پیگیری از سمت فدراسیون صورت نگرفت و باشگاه پرسپولیس نیز در یک بیانیه و فرار رو به جلو سعی کرد این کلیپ را نکذیب کند و علت صحبت های مطرح شده در آن را راستی آزمایی فرد متمول در خصوص کمک به باشگاه اعلام کرد!!!

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید