کد خبر:8158
پ

دروازه بان ازبک سابق پرسپولیس نقطه ضعف پاختاکور را لو داد

الکساندر لوبانف، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و پاختاکور در گفتگویی کوتاه با رسانه باشگاه پرسپولیس، از نقطه ضعف پاختاکور گفت. دروازه بان ازبک سابق پرسپولیس نقطه ضعف پاختاکور را لو داد   پاختاکور نقاط ضعفی دارد و روی کرنر و ضربه ایستگاهی آسیب پذیر است. از طرفی پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای کرنرها و ضربات ایستگاهی‌اش دارد […]

الکساندر لوبانف، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و پاختاکور در گفتگویی کوتاه با رسانه باشگاه پرسپولیس، از نقطه ضعف پاختاکور گفت.

دروازه بان ازبک سابق پرسپولیس نقطه ضعف پاختاکور را لو داد

دروازه بان ازبک سابق پرسپولیس نقطه ضعف پاختاکور را لو داد

 

پاختاکور نقاط ضعفی دارد و روی کرنر و ضربه ایستگاهی آسیب پذیر است. از طرفی پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای کرنرها و ضربات ایستگاهی‌اش دارد و این موضوع می‌تواند نکته مثبتی برای پرسپولیس باشد

هواداران پرسپولیس بی‌نظیر هستند، آنها حتی هنگامی که ما از قهرمانی بازماندیم هم در ورزشگاه ایستادند و تیم را تشویق کردند که این به یاد ماندنی‌ترین صحنه برایم بود.

 

پی نوشت: در آنالیز بازی پاختاکور در سایت بتاکاپ نیز به این نکته اشاره کردیم ک هخط دفاع پاختاکور آسیب پذیر است و حتی تیم خسته و نیمه جان استقلال توانست 4 موقعیت گل جدی بر روی دروازه آنها خلق کند که با بی دقتی دیاباته از دست رفتند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید