کد خبر:45490
پ

حکم طنز کمیته اخلاق برای افشین پیروانی و خیبری | 20 روز هم تا شروع لیگ مانده آقایان!

پس از دو اظهار نظر منتسب به افشین پیروانی و حسین خبیری در انتقاد از قوانین جدید نقل و انتقالات و سقف قرارداد، کمیته اخلاق این دو فرد را احضار و به مدت 20 روز محروم کرد! حکم طنز کمیته اخلاق برای افشین پیروانی و خیبری | 20 روز هم تا شروع لیگ مانده آقایان! […]

پس از دو اظهار نظر منتسب به افشین پیروانی و حسین خبیری در انتقاد از قوانین جدید نقل و انتقالات و سقف قرارداد، کمیته اخلاق این دو فرد را احضار و به مدت 20 روز محروم کرد!

حکم طنز کمیته اخلاق برای افشین پیروانی و خیبری | 20 روز هم تا شروع لیگ مانده آقایان!

این حکم از آن جهت طنز به نظر می رسد که کمیته اخلاق به مصاحبه های تندتر از این دو بزرگوار در تیم های رقیب ورود نکرده بود اما به شکلی عجیب به این مصاحبه ها ورود کرد و در حکمی عجیب تر و البته طنز هر دو به مدت 20 روز از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شدند!

اینکه این عدد 20 روز بر چه مبنایی محاسبه شده اما افکار عمومی به خوبی می داند که 20 روز دیگر به شروع لیگ برتر باقی مانده است! حال سوال اساسی از کمیته اخلاق این است که این عزیزان در تعطیلات فوتبال دقیقاً از چه چیزی محروم شده اند ؟! چرا که به محض شروع لیگ محرومیت هر دو عزیز به پایان می رسد و مشکلی بابت همراهی تیم خود ندارند.

آیا غیر از این است که کمیته اخلاق قصد داشته با این حرکت نمادین به معترضین به رویه های رنگی این کمیته بگوید که آنها مسئولین پرسپولیس را هم محروم می کنند و تبعیضی در کار نیست؟ هنوز کسی علت محرومیت 4 ماهه ساپینتو سرمربی سابق استقلال را نمی داند که بر اساس کدام مستندات او 4 ماه محروم شد حال با این حکم کمدی، خود را مضحکه افکار عمومی کرده اید؟

ای کاش آقایان حداقل کمی جرات و جسارت به خرج می دانند و این محرومیت را از شروع بازی های لیگ برتر اعمال می کردند اما از آنجائی که تیم محبوب آقایان در حریم امن قرار دارد، هرگز چنین اتفاقی رخ نمی داد همانطور که هرگز به اتهامات بی اساس سرمربی این تیم در مهندسی نتایج به سود رقبا ورود نشد!

 

این حکم کمیته اخلاق مثل پرداخت پول پس از بزنگاه های حساس به استقلال محسوب می شود که آقایان در انتهای فصل مدعی می شوند به پرسپولیس و استقلال به یک اندازه کمک کردیم اما به زمان کمک مذکور اشاره نمی کنند که بسیار تعیین کننده است. اکنون نیز در خلال فصل آقایان مدعی می شوند مسئولین پرسپولیس را هم به واسطه مصاحبه هایشان محروم کرده اند اما هرگز به زمان و مدت حکم مذکور اشاره نمی کنند!

 

پی نوشت: اتخاذ چنین تصمیمات کمدی تقصیر شما نیست. شما هم مثل برخی اربابان خود در راس حکومت تصور می کنید که مردم نمی فهمند …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید