کد خبر:46758
پ

تیم ملی با این ترکیب به سادگی ژاپن را می برد

تا ساعاتی دیگر دیدار سرنوشت ساز تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی ژاپن در یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا برگزار می شود. دیداری که در غیاب دو ستاره دو تیم برگزار می شود و پیش بینی تیم صعود کننده به نیمه نهایی را سخت کرده است. تیم ملی با این ترکیب به سادگی […]

تا ساعاتی دیگر دیدار سرنوشت ساز تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی ژاپن در یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا برگزار می شود. دیداری که در غیاب دو ستاره دو تیم برگزار می شود و پیش بینی تیم صعود کننده به نیمه نهایی را سخت کرده است.

تیم ملی با این ترکیب به سادگی ژاپن را می برد

این دیدار برای ملی پوشان فوتبال کشورمان یک بازی انتقامی محسوب می شود. آنها در دور قبل جام ملتهای آسیا در حالی که کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی کشورمان بود، در یک غافلگیری عجب با 3 گل نتیجه را به ژاپنی ها واگذار کردند و از صعود به مراحل بالاتر باز ماندند. اما نمایش دلپذیر تیم ملی در این دوره از مسابقات با بازیکنان با کیفیت و با تجربه ای که در اختیار دارد، باعث شده تا امید به قهرمانی تیم ملی افزایش پیدا کند.

علی رغم غیبت مهدی طارمی در این مسابقه، اما قلعه نویی نفرات آلترناتیو زیادی برای جانشینی او دارد.

با توجه به شناختی که از قلعه نویی داریم احتمالاً او سیستم 1-3-2-4 با دو هافبک دفاعی را برای این دیدار انتخاب خواهد کرد تا اسیر سرعت بازیکنان ژاپن نشود و نیم نگاهی به حرکات خلاقانه بازیکنان خط جلوی تیم ملی خواهد داشت.

به نظر می رسد در دیدار امروز، قلعه نویی از نفرات زیر برای تقابل با ژاپن استفاده کند.

علیرضا بیرانوند- شجاع خلیل زاده- حسین کنعانی- رامین رضائیان – احسان حاج صفی – امید ابراهیمی- عزت اللهی – سامان قدوس – جهانبخش- مهدی قایدی- سردار آزمون

کلید برتری ایران در این مسابقه در دستان سامان قدوس است که نشان داده در پست پشت مهاجم، عملکرد بی نظیری دارد و او اگر بتواند بازی های خوبش در این پست در برنتفورد را در تیم ملی نیز تکرار کند، تیم ملی به سادگی ژاپن را شکست خواهد داد.

کلیدواژه : تیم ملی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید