کد خبر:45014
پ

چطور شماره خود را هنگام تماس با موبایل مخفی کنیم؟

بسیاری از کاربران به دنبال روشی برای مخفی کردن شماره خود از دید مخاطب هنگام برقراری تماس تلفنی هستند. در ادامه به شما آموزش می دهیم که چطور شماره خود را هنگام تماس با موبایل مخفی کنیم؟ چطور شماره خود را هنگام تماس با موبایل مخفی کنیم؟ برای مخفی کردن شماره موبایل در تماس تلفنی […]

بسیاری از کاربران به دنبال روشی برای مخفی کردن شماره خود از دید مخاطب هنگام برقراری تماس تلفنی هستند. در ادامه به شما آموزش می دهیم که چطور شماره خود را هنگام تماس با موبایل مخفی کنیم؟

چطور شماره خود را هنگام تماس با موبایل مخفی کنیم؟

برای مخفی کردن شماره موبایل در تماس تلفنی با طرف مقابل روش های مختلفی وجود دارد.

یکی از روش‌هایی که می‌توانید مخفی کردن شماره موبایل را انجام دهید و به شماره ناشناس تبدیل کنید، استفاده از اپلیکیشن Hide my phone number است. روش کار با این نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است: ابتدا اپلیکیشن را دانلود کرده و نصب کنید سپس وارد برنامه شده و برای هر مخاطبی که می‌خواهید شماره تماس شما مخفی باشد، گزینه hide my phone number و کد مشخص را انتخاب نمایید تا شماره شما مخفی شود سریع‌ترین و آسان‌ترین روش برای مخفی کردن شماره موبایل ، شماره گیری کد ستاره ۶۷ (*۶۷) قبل از شماره مد نظر است. به طور مثال ۶۷۰۹۳۸۰۰۰۰۰۰۰*. با استفاده از کد *۶۷ شماره تماس شما روی گوشی یا تلفن شخص یا شرکت مورد نظر به صورت no caller ID یا Private blocked نمایش داده خواهد شد، بنابراین دیگر مخاطب شما نمی‌تواند بفهمد که تماس گیرنده چه شخصی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید