کد خبر:45219
پ

تخلف آشکار باشگاه پرسپولیس در صورت عقد قرارداد با شهاب زاهدی به صورت قرضی

همانطور که در اخبار خوانده اید، شهاب زاهدی با حضور در باشگاه پرسپولیس به توافق با این تیم برای فصل آینده نزدیک شد. اما به موجب قوانین جدید آئین نامه نقل و انتقالات، این انتقال میسر نخواهد بود مگر اینکه آقایان باز هم به دنبال بند و تبصره و استثنا برای عملی کردن این انتقال […]

همانطور که در اخبار خوانده اید، شهاب زاهدی با حضور در باشگاه پرسپولیس به توافق با این تیم برای فصل آینده نزدیک شد. اما به موجب قوانین جدید آئین نامه نقل و انتقالات، این انتقال میسر نخواهد بود مگر اینکه آقایان باز هم به دنبال بند و تبصره و استثنا برای عملی کردن این انتقال باشند.

تخلف آشکار باشگاه پرسپولیس در صورت عقد قرارداد با شهاب زاهدی

تخلف آشکار باشگاه پرسپولیس در صورت عقد قرارداد با شهاب زاهدی

اواخر لیگ فصل قبل بود که قانون منع جذب بازیکن قرضی از تیم های خارجی تصویب شد. اما سازمان لیگ اعلام کرد این قانون شامل حال بازیکنانی که هم اکنون به صورت قرضی در تیمی حضور دارند نمی شود و به عنوان مثال اگر باشگاه استقلال بخواهد با مهدی قایدی و محمد محبی ادامه دهد، مشکلی بابت تمدید قرارداد آنها نخواهد داشت. قانون جدید مربوط به بازیکنانی بود که در فصل جدید قصد داشتند به صورت قرضی به تیم های ایرانی ملحق شوند و با توجه به اینکه قرارداد شهاب زاهدی با باشگاه اوکراینی تا پایان فصل 2023/2024 است، عملاً این انتقال قرضی با توجه به اینکه زاهدی یک فصل دیگر با باشگاهش قرارداد دارد، غیرقانونی محسوب می شود. گفته می شود زاهدی قصد دارد با توجه به جنگ اوکراین و روسیه، قراردادش را با تیمش فسخ کند اما قوانین فیفا این امکان را به او نخواهد داد و او می تواند مثل فصل قبل که در تیم ورشوی لهستان به طور قرضی بازی کرد، با استناد به شرایط جنگ اوکراین و روسیه و تعطیلی مسابقات فوتبال در این کشور، به صورت قرضی در تیم دیگری بازی کند و همین مسئله باعث می شود تا شهاب زاهدی نتواند به پرسپولیس بپیوندد.

صحبت های مدیرعامل پرسپولیس پس از حضور زاهدی در باشگاه نیز موید همین اتفاق است. درویش در واکنش به حضور زاهدی در پرسپولیس مدعی شد او دلش برای باشگاه سابقش تنگ شده بود و به باشگاه آمده بود! این صحبت از آن جهت با اهمیت است که درویش به خوبی می داند مذاکره با بازیکنی که تحت قرارداد تیم دیگری است، تخلف است و حضور او در باشگاه پرسپولیس را به دلتنگی زاهدی ربط داد و نه مذاکره برای عقد قرارداد!

تنها راه حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس، پرداخت مبلغ رضایتنامه به باشگاه اوکراینی برای آزاد کردن این بازیکن است تا او به عنوان بازیکن آزاد، به پرسپولیس بپیوندد و نه قرضی.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید