کد خبر:13115
پ

بمب لحظه آخری نقل و انتقالات پرسپولیس از مشهد می آید

برخی منابع خبری از سفر ناگهانی جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس به مشهد برای متقاعد کردن مدیران شهرخودرو در زمینه صدور رضایتنامه فرشاد فرجی برای پیوستن به پرسپولیس خبر داده اند.   فوری | فیلم حضور شاهین طاهرخانی در باشگاه پرسپولیس   بمب لحظه آخری نقل و انتقالات پرسپولیس از مشهد می آید ظهر امروز خبر […]

برخی منابع خبری از سفر ناگهانی جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس به مشهد برای متقاعد کردن مدیران شهرخودرو در زمینه صدور رضایتنامه فرشاد فرجی برای پیوستن به پرسپولیس خبر داده اند.

 

فوری | فیلم حضور شاهین طاهرخانی در باشگاه پرسپولیس

 

بمب لحظه آخری نقل و انتقالات پرسپولیس از مشهد می آید

بمب لحظه آخری نقل و انتقالات پرسپولیس از مشهد می آید
بمب لحظه آخری نقل و انتقالات پرسپولیس از مشهد می آید

ظهر امروز خبر توافق باشگاه پرسپولیس با امیر طاهر از مس کرمان رسانه ای شد اما هنوز خبری از اعلام رسمی این توافق نیست. به نظر می رسد یحیی گل محمدی بر روی کیفیت فنی فرشاد فرجی که پیشتر با او در شهر خودرو کار کرده بود، برای جانشینی شجاع خلیل زاده حساب باز کرده و در واپسین ساعات نقل و انتقالات به دنبال جذب یک مدافع به هر قیمتی است و به همین منظور مدیرعامل پرسپولیس در ماموریتی فوری، برای جذب فرشاد فرجی از شهر خودرو عازم مشهد شد.

پیشتر فرشاد فرجی مدعی شده بود در صورتی که کادر فنی و مدیریت شهر خودرو راضی به جدایی اش شوند، او حتی حاضر است مبلغ رضایتنامه ش را خودش بپردازد تا برای پیشرفت به پرسپولیس بپیوندد و باید دید در فاصله 5 ساعت تا پایان نقل و انتقالات آیا مدافع با کیفیت شهرخودرو از این تیم جدا شده و به پرسپولیس می پیوندد یا خیر؟

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • پیمان 19 نوامبر 2020 / 12:16 ق.ظ

    از این مدیریت بی تجربه پرسپولیس هیچی در نمیاد…این اسمها هم بازیه، پورعلی گنجی، طاهرخانی، فرجی، سلیمی، حجت دوست و… بیچاره یحیی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید