کد خبر:13123
پ

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس وارد باشگاه شد

پس از کش و قوس های فراوان و همانطور که صبح امروز وعده داده بودیم، بمب نقل و انتقالات پرسپولیس، کسی نیست جز شاهین طاهرخانی که دقایقی قبل وارد باشگاه پرسپولیس شد.   بمب نقل و انتقالات پرسپولیس وارد باشگاه شد روز گذشته جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری با رد ادعای اسماعیل خلیلی زاده مبنی […]

پس از کش و قوس های فراوان و همانطور که صبح امروز وعده داده بودیم، بمب نقل و انتقالات پرسپولیس، کسی نیست جز شاهین طاهرخانی که دقایقی قبل وارد باشگاه پرسپولیس شد.

 

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس وارد باشگاه شد

روز گذشته جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری با رد ادعای اسماعیل خلیلی زاده مبنی بر محدودیت برای جذب بازیکن از استقلال، این سیگنال را صادر کردند که احتمالاً آنها با شاهین طاهرخانی همچنان لینک هستند و امشب شاهین طاهرخانی برای توافق نهایی در ساعات پایانی نقل و انتقالات وارد باشگاه پرسپولیس شد تا قرارداد خود با این باشگاه را امضا کند.

طاهرخانی که متوجه سفر سمیعی به مشهد برای جذب فرشاد فرجی شد، از مواضع خود کوتاه آمد تا فرصت بازی در پرسپولیس را از دست ندهد. او که در استقلال کمتر مورد استفاده قرار گرفته بود با انگیزه فراوان قصد دارد جانشین خوبی برای شجاع خلیل زاده شود.

البته دقایقی پیش طاهرخانی بدون مصاحبه با خبرنگاران و با حالتی عصبی باشگاه پرسپولیس را ترک کرد که این تصور را به وجود آورده که او با پرسپولیس به توافق نرسید.

گفته می شود مسئولین پرسپولیس بابت بدقولی طاهرخانی در قرار قبلی و عدم حضورش در باشگاه پرسپولیس و احتمال توافق قریب الوقوع با فرشاد فرجی،  تمایلی به پذیرش شروط و رقم پیشنهادی طاهرخانی نشان نداده اند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید