کد خبر:45912
پ

باند فساد در فوتبال ایران اینبار سراغ محرومیت روزبه چشمی رفت

پس از افتضاح داوری در سه هفته ابتدایی لیگ به سود دو تیم خاص و به ضرر استقلال، اینبار باند فساد در فوتبال ایران که با تصمیمات خود نتایج را مهندسی می کنند، به سراغ محرومیت روزبه چشمی رفت. باند فساد در فوتبال ایران اینبار سراغ محرومیت روزبه چشمی رفت این اتفاق در حالی رخ […]

پس از افتضاح داوری در سه هفته ابتدایی لیگ به سود دو تیم خاص و به ضرر استقلال، اینبار باند فساد در فوتبال ایران که با تصمیمات خود نتایج را مهندسی می کنند، به سراغ محرومیت روزبه چشمی رفت.

باند فساد در فوتبال ایران اینبار سراغ محرومیت روزبه چشمی رفت

باند فساد در فوتبال ایران اینبار سراغ محرومیت روزبه چشمی رفت

این اتفاق در حالی رخ داد که پیشتر همین آقایان نسبت به مصاحبه بعد از بازی علیرضا بیرانوند که ارکان فدراسیون فوتبال را زیر سوال برد، بی تفاوت بوده و با یک احضار، کار را جمع کردند تا مشخص شود چه تیمی در مصونیت قرار دارد! همین آقایان که بخشی از قیف فساد در فوتبال ایران هستند، حالا با مصاحبه به حق روزبه چشمی در اشاره به اشتباه تاثیرگذار داور بازی استقلال و سپاهان، او را یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرده اند!

اگر این مملکت نهاد مشخصی برای رسیدگی به این امور ندارد که با شما فاسدین در فوتبال مبارزه کند، حداقل از خدا و عقوبت تصمیمات موذیانه خود بترسید.

چوب خدا جایی به شما و تیم محبوبتان می خورد که عامدانه var را به فوتبال نمی آورید تا نتایج را به نفع تیم محبوبتان به بهانه اشتباه داوری مهندسی کنید اما همین عدم آشنایی بازیکنانتان با var باعث می شود که مهدی شیری و احمد نوراللهی به تصور اینکه در فینال آسیا هم مثل سیرک فوتبال ایران، داوران نسبت به خطاهای بازیکنان پرسپولیس نابینا می شوند، آن اشتباهات را انجام دادند و حسرت 50 ساله آقایان تمدید شد. شما چوب خدا را از جائی خوردید که با لابی، وضعیت نظام وظیفه بازیکنانی مثل بیرانوند، ترابی، امیری، سرلک را درست کردید اما در یک بازی ساده در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب آهن، گوئی بازیکنانتان مسخ شده بودند و هیچ کاری از پیش نبردند و نخواهند برد. منتظر چوب خدا و عواقب مکر و حیله های پشت پرده خود برای حذف استقلال و فرستادن تیم محبوبتان در لیگ قهرمانان آسیا باشید. جائی که تحقیر و سوژه خنده شدن برای سالیان متمادی بابت دریافت انواع و اقسام گلها از ستارگان النصر و الدحیل انتظارتان را می کشد …

 

با انواع و اقسام کارشکنی های نهان و پیدا علیه تیم استقلال حتی تصورش را هم نمی کردند که تیم جواد نکونام در اصفهان، تیم هزار میلیاردی سپاهان را تحت فشار قرار دهد و از همین جهت، علاوه بر اشتباهات داوری از همین ابتدای لیگ، شمشیر را برای تضعیف این تیم و گرفتن بازیکنان کلیدی اش از رو بسته اند که مبادا آبی پوشان تهرانی از همین ابتدای لیگ، فاصله امتیازی با تیم محبوبشان ایجاد کنند. برخی نیز مدعی هستند آقایان به قدری از قهرمانی بدون شکست استقلال با فرهاد مجیدی و جا به جایی رکوردهای متعدد مشوش شده اند که به هر نحو ممکن قصد دارند در فصل جاری این اتفاق را جبران کنند و اشتباهات داوری عجیب در سه هفته اول به سود یک تیم و به ضرر استقلال از جمله این مصادیق به حساب می آید.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • اصغر 27 آگوست 2023 / 2:13 ق.ظ

    شما استقلال (طرفداران)خدایش شورش را درآوردی هرجابه نفع شما نباشه چرت پدرت میگید ولی اگه ببرید به به و چه چهتان گوش عالم را کرمیکنه خدایش خجالت نمی‌کشید؟

    • هیگو 27 آگوست 2023 / 9:09 ق.ظ

      نیس شما نمیگید؟ هر فصل زر زر میکنید که اونا نمیخوان ما قهرمان شیم و هر فصلم قهرمانتون میکنن تا خفه بشید زر نزنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید