کد خبر:33491
پ

بازگشت مهدی طارمی به تنظیمات کارخانه | خشم هواداران پورتو از گلزن ایرانی

با شکست 3 بر 1 پورتو مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، بسیاری از هواداران پورتو خواهان اخراج مهدی طارمی از تیم شدند و به نظر می رسد با توجه به شرایط موجود، این آخرین فصل حضور طارمی در پورتو باشد.   بازگشت مهدی طارمی به تنظیمات کارخانه | خشم هواداران پورتو از گلزن […]

با شکست 3 بر 1 پورتو مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، بسیاری از هواداران پورتو خواهان اخراج مهدی طارمی از تیم شدند و به نظر می رسد با توجه به شرایط موجود، این آخرین فصل حضور طارمی در پورتو باشد.

 

بازگشت مهدی طارمی به تنظیمات کارخانه | خشم هواداران پورتو از گلزن ایرانی

بازگشت مهدی طارمی به تنظیمات کارخانه | خشم هواداران پورتو از گلزن ایرانی

طارمی که در دقیقه 47 بازی مقابل اتلتیکومادرید یک موقعیت استثنایی را برای گلزنی از دست داد در ردیف اول متهمان دلایل شکست مقابل اتلتیکومادرید و ناکامی از رسیدن به مراحل بالاتر این تیم قلمداد می شود. پیشتر نیز سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو با انتقاد شدید از عملکرد طارمی مدعی شده بود او در زمانهایی که باید خودخواه باشد، به هم تیمی هایش پاس می دهد و در زمانی که باید پاس بدهد با خودخواهی، موقعیت های گل را از دست می دهد.

 

طارمی که این روزها با فرصت سوزی های عجیب خود به سبک آنچه پیشتر در پرسپولیس با ان مواجه بود، انتقادات رسانه های پرتغالی را نیز برانگیخته احتمالاً در فصل آتی جایی در جمع شاگردان کونسیسائو نخواهد داشت و باید خود را برای ترک این تیم آماده کند.

برخی معتقدند حتی چاپلوسی او برای سپردن پنالتی پورتو به پسر کونسیسائو نیز تاثیری در تصمیم نهایی این مربی ندارد و طارمی مثل موسی مارگا، به طور قطع پورتو را ترک خواهد کرد.

کلیدواژه : پورتومهدی طارمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید