کد خبر:45959
پ

حماقت محض مهدی طارمی در صورت پیوستن به آث میلان

این روزها فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی مدام از تمایل مهدی طارمی برای پیوستن به آث میلان می گوید و از سمت دیگر شنیده می شود باشگاه پورتو حاضر نیست مبلغ رضایتنامه برای آزاد کردن طارمی که یکسال بیشتر با این تیم قرارداد ندارد را کاهش دهد. حماقت محض مهدی طارمی در صورت پیوستن به […]

این روزها فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی مدام از تمایل مهدی طارمی برای پیوستن به آث میلان می گوید و از سمت دیگر شنیده می شود باشگاه پورتو حاضر نیست مبلغ رضایتنامه برای آزاد کردن طارمی که یکسال بیشتر با این تیم قرارداد ندارد را کاهش دهد.

حماقت محض مهدی طارمی در صورت پیوستن به آث میلان

حماقت محض مهدی طارمی در صورت پیوستن به آث میلان

با توجه به جمیع جهان به نظر می رسد ایجنت مهدی طارمی بدترین انتخاب ممکن را برای مهدی رقم زده است. طارمی که با پیشنهاد جدی از فولام انگلیس مواجه بود، به دلیل مطرح تر بودن آث میلن قصد داشت به این تیم بپیوندد تا خیمنزی به فولام بپیوندد که به مراتب در سطح پائینتری از طارمی قرار دارد و هواداران فولهام با توجه به جدایی میتروویچ انتظار یم گلزن حرفه ای در ترکیب اصلی خود را می کشیدند که در صورتی که طارمی به لیگ برتر انگلیس و تیم فولهام می پیوست،  بدون شک انتخاب اول سرمربی تیم برای حضور در ترکیب اصلی تیمش بود.

اما طارمی در حالی به حضور در آث میلان اصرار دارد که این تیم در حال حاضر اولیویه ژیرو و نوج اوکافور را به عنوان مهاجم تارگت تخصصی در اختیار دارد و در پست وینگر چپ و راست هم نفراتی همچون پولیسیچ، لیائو، چوکوزه حضور دارند که رقابت را برای مهدی طارمی بسیار سخت می کرد.

در بهترین حالت او می بایست منتظر محرومیت یا مصدومیت یکی از بازیکنان فیکس تیم می شد تا بازی در ترکیب اصلی به او برسد وگرنه با حضور ژیرو، پولیسیچ، لیائو، طارمی جایی در ترکیب اصلی میلان نداشته و ندارد چرا که بازیکنانی همچون نوح اوکافور و چوکوزه در چنین اسکواد پر ترافیکی نیمکت نشین هستند.

هر چه که هست، ایجنت طارمی بدترین تصمیم ممکن را برای او گرفت تا احتمالاً مهدی مجبور باشد یک سال دیگر با پورتو ادامه دهد. یک سالی که با رضایت قلبی نبوده و از همین ابتدا با گل نزدن های مهدی طارمی برای این تیم مشخص است در انتها با چه بازیکن رو به افولی مواجه خواهیم بود. بدون شک اگر طارمی در اوج فوتبال خود یک تیم خوب در لیگ برتر انگلیس انتخاب می کرد بهتر از این بود که در انتهای فصل حتی تیم های قعرنشین لیگ انگلیس و ایتالیا هم به سراغ بازیکنی که یک سال هم مسن تر شده نیایند.

همانطور که علی کریمی با پیوستن به بایرن مونیخ بزرگترین اشتباه فوتبالی خود را انجام داد و به بدترین خرید قرن بایرنی ها معروف شد، ممکن است این اتفاق برای طارمی نیز تکرار شود و او خیلی زود به فوتبال حاشیه خلیج فارس دیپورت شود. طارمی در حالی پیشنهاد الهلال را رد کرد که بدون شک آنها هم برای سال بعد با جذب نیمار و میترویچ دیگر مشتری او نخواهند بود. بدون شک علی کریمی هم می توانست با یک انتخاب بهتر مثل مهدی مهدوی کیا تا پایان عمر فوتبالی اش در فوتبال اروپا ادامه دهد اما یک اشتباه و تصمیم اشتباه باعث شد او سر از تیم هایی همچون استیل آذین و تراکتور در بیاورد!!

پی نوشت: تا پایان هفته دوم سری آ، ژیرو با 3 گل و پولیسیچ با 2 گل و لیائو با 2 پاس گل عملکرد درخشانی در فاز هجومی آث میلان از خود بر جای گذاشته اند و پیوستن طارمی به این تیم، بزرگترین تصمیم اشتباه فوتبال حرفه ای محسوب خواهد شد.

کلیدواژه : مهدی طارمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید