کد خبر:43834
پ

این پرسپولیسی از برد تیم ملی مقابل کنیا آتش گرفت

در حالی که تیم ملی امیر قلعه نویی به گواه بسیاری از کارشناسان بهترین بازیکنان فعلی فوتبال ایران را در اختیار دارد اما ظاهراً بعضی معاندین داخلی که پیشتر دشمنی شان با کیروش را هم علنی کرده بودند، از پیروزی های تیم ملی ناراحت می شوند. حسین قدوسی معاون جنجالی محمدحسن انصاری فرد که عمدتاً […]

در حالی که تیم ملی امیر قلعه نویی به گواه بسیاری از کارشناسان بهترین بازیکنان فعلی فوتبال ایران را در اختیار دارد اما ظاهراً بعضی معاندین داخلی که پیشتر دشمنی شان با کیروش را هم علنی کرده بودند، از پیروزی های تیم ملی ناراحت می شوند.

حسین قدوسی معاون جنجالی محمدحسن انصاری فرد که عمدتاً به واسطه تحلیل های افراطی و زردش نزد هواداران فوتبال معروف است در اقدامی عجیب به عدم بازی چند بازیکن پرسپولیسی تیم ملی واکنش منفی نشان داد. او که از گلزنی اولونگا مقابل سیدحسین حسینی و شکست احتمالی تیم ملی مقابل کنیا مشعوف و ذوق زده به نظر می رسید با جوسازی علیه کادر فنی تیم ملی آنها را به نگاه رنگی متهم کرد و در نهایت با چهره ای مغموم، نتیجه نهایی تیم ملی مقابل کنیا را که با تعویض های طلایی قلعه نویی عوض شد نظاره گر بود.

جناب قدوسی و باند همراهان رسانه ای اش که منتظر کوچکترین لغزشی از سمت قلعه نویی هستند تا او را مورد آماج حملات خود قرار دهند. گناه قلعه نویی این است که مثل دوران اسکوچیچ، بازیکنان سفارشی با بسیج فعال و پکیج های ویژه را نمی پذیرد و همین مسئله به مذاق آقایان خوش نیامده است.

در دو بازی اخیر تیم ملی بسیاری از کارشناسان به تحول ایجاد شده در سبک بازی ملی پوشان اشاره کرده اند و بار دیگر شاهد قدرتنمایی تیم ملی با انجام بازی های هجومی مقابل هر حریفی هستیم. به طوری که تیم ملی مقابل روسیه هم لایق یک برد پرگل بود همانطور که کنیا را اسیر نمایش دل پذیر هجومی خود کرده بود.

راستی آقایانی که به واسطه مسائل رنگی و سیاسی انتخاب کنیا و روسیه را که الحق حریفان تدارکاتی خوبی برای تیم ملی بودند زیر سوال می برند، نظری در خصوص انتخاب تیم ملی کوروسائو برای بازی دوستانه مقابل تیم ملی آرژانتین ندارند؟

تقلب آرژانتینی ها برای رساندن مسی به رونالدو

شرافت حلقه گمشده آقایان به ظاهر کارشناس فوتبال است که این روزها کمتر در بین آنها دیده می شود.

پی نوشت: احتمالاً گلزنی محمد محبی از استقلال و گل و پاس گل رامین رضائیان و امید نورافکن بر آتش کینه افرادی همچون حسین قدوسی افزوده و باید کادر فنی تیم ملی مقابل تحرکات این جماعت که کیروش را در جام ملتهای آسیا خلع سلاح کردند هوشیار باشد.

کلیدواژه : تیم ملی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید