کد خبر:45388
پ

اکبرمنادی پیشنهاد نجومی پرسپولیس را رد کرد

محمدحسین اکبرمنادی دروازه بان سابق سایپا و فعلی گل گهر، با انتشار چند استوری با پس زمینه هواداری از تیم استقلال به موضوع پیشنهاد سنگین پرسپولیس برای جذبش واکنش نشان داد. اکبرمنادی: از بچگی استقلالی بودم و سندش را هم دارم اکبرمنادی که چند فصل پیش از گزینه های اصلی استقلال به حساب می آمد، […]

محمدحسین اکبرمنادی دروازه بان سابق سایپا و فعلی گل گهر، با انتشار چند استوری با پس زمینه هواداری از تیم استقلال به موضوع پیشنهاد سنگین پرسپولیس برای جذبش واکنش نشان داد.

اکبرمنادی: از بچگی استقلالی بودم و سندش را هم دارم

اکبرمنادی که چند فصل پیش از گزینه های اصلی استقلال به حساب می آمد، با حضور رشید مظاهری در این تیم، به گل گهر پیوست و در تیم جدیدش به تناوب با محسن فروزان در بازی های مختلف به میدان رفت. او که تمایل دارد در تیم جدیدش به صورت فیکس بازی کند، به پیشنهاد پرسپولیس برای حضور در این تیم و نیمکت نشین شدن پاسخ منفی داد.

اکبرمنادی که هنوز از ماجرای استقلالی نشدنش در چند فصل قبل دلخور به نظر می رسد در استوری خود به علاقه قلبی خود و خانواده ش به استقلال اشره کرد و مدعی شد درسته که از اتفاقات چند قصل قبل دلخور هست اما پذیرش پیشنهاد سنگین پرسپولیس، ارزش ناراحت کردن خانواده ش با حضور در این تیم را نداشته است.

گفته می شود پس از جدایی سیدحسین حسینی، او منتظر پیشنهاد باشگاه استقلال است تا بتواند به عنوان گلر اول این تیم در فصل جدید به میدان برود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید