کد خبر:46373
پ

انتقاد شدید هواداران پرسپولیس عیار مربیگری یحیی گل محمدی مقابل استقلال تاجیکستان

تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی پر انتقاد با نتیجه 1-1 مقابل تیم استقلال تاجیکستان متوقف شد. انتقاد شدید هواداران پرسپولیس عیار مربیگری یحیی گل محمدی مقابل استقلال تاجیکستان پرسپولیس که با ضربه ایستگاهی مهدی ترابی در نیمه اول پیش افتاده بود، در نیمه دوم با یک […]

تیم فوتبال پرسپولیس در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی پر انتقاد با نتیجه 1-1 مقابل تیم استقلال تاجیکستان متوقف شد.

انتقاد شدید هواداران پرسپولیس عیار مربیگری یحیی گل محمدی مقابل استقلال تاجیکستان

پرسپولیس که با ضربه ایستگاهی مهدی ترابی در نیمه اول پیش افتاده بود، در نیمه دوم با یک نمایش پر انتقاد خوش شانس بود که 3-4 گل دریافت نکرد. درخشش علیرضا بیرانوند و چند سیو حساس او باعث باقی ماندن اندک امیدهای پرسپولیس برای صعود از این گروه شد چرا که اگر سیوهای دیدنی بیرانوند نبود، یک آبروریزی تاریخی برای فوتبال ایران به ثبت می رسید.

هواداران پرسپولیس که به شدت به نحوه بازی تیمشان در فصل جاری انتقاد دارند، معتقدند با این تعداد ستاره چرا امید گل پرسپولیس در هر بازی به زحمت به 1 می رسد و این تیم با داشتن هافبک های خلاقی همچون سعید صادقی، ترابی، سروش رفیعی چرا از خلق موقعیت گل عاجز است؟

آنها معتقدند عیار مربیگری یحیی گل محمدی در این هفته ها مشخص شده و او دیگر چیزی برای ارائه در تیمش ندارد. تیمی که حتی مقابل صنعت نفت 10 نفره در استادیوم آزادی مقابل تماشاگران خودی نتوانست پیروز شود، چطور می خواهد مقابل النصر و الدحیل و الهلال بازی کند؟

پس از اتمام بازی امروز، هواداران پرسپولیس جملگی معتقد بودند همان بهتر که پرسپولیس به مراحل بالاتر صعود نکند تا دست مایه طنز هواداران رقیب بابت شکست مقابل تیمهای قدرتمندی همچون الهلال نشوند.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید