کد خبر:45135
پ

افشاگری پیشکسوت استقلال علیه رئیس سازمان خصوصی سازی: یک پرسپولیسی 6 آتشه است!

میثم منیعی بازیکن پیشین استقلال در خصوص رویه یک بام و دو هوای سازمان خصوصی سازی در مورد تخلفات صورت گرفته در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، صحبت های جنجالی را علیه قربان زاده مطرح کرد. منیعی گفت: پرسپولیس 50 برابر ما تخلف کرده و همین الان بدهی‌های بانکی‌اش بالاتر از رقم حسابی است که […]

میثم منیعی بازیکن پیشین استقلال در خصوص رویه یک بام و دو هوای سازمان خصوصی سازی در مورد تخلفات صورت گرفته در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، صحبت های جنجالی را علیه قربان زاده مطرح کرد.

منیعی گفت:

پرسپولیس 50 برابر ما تخلف کرده و همین الان بدهی‌های بانکی‌اش بالاتر از رقم حسابی است که در سازمان خصوصی‌سازی برآورد شده است اما هیچ جا گفته نشد تا شاکله این تیم را برای قهرمان شدن به هم نزنند. قربانزاده همسن من است اما مثل بچه‌ها با من کری می‌خواند و مثل دوران کودکی که برای هم کری می‌خواندیم مدام به من می‌گفت چطوری 6 تایی‌ها؟! من ایشان را خیلی پرسپولیسی دیدم.

پی نوشت: در رویه خرابکارانه سازمان خصوصی سازی علیه باشگاه استقلال اینکه شب قبل از دربی به صورت ناگهانی در باشگاه استقلال برای تحقیق و تفحص خیمه زدند و چه مشکلاتی را برای این تیم به وجود آوردند اما حتی یکی از این اقدامات در مورد باشگاه پرسپولیس انجام نشد. چطور ممکن است 4 سال از پیوستن گل محمدی به پرسپولیس گذشته باشد و هنوز طلب باشگاه مذکور پرداخت نشده باشد اما دوستان در سازمان خصوصی سازی هیچ اشاره ای به این تخلف آشکار و ده ها تخلف دیگر این تیم(مثل جعل اسناد مالی)نکرده و آقایان فدراسیون نشین در کمیته بدوی نیز با علم به این موضوع، مجوز حرفه ای تیم مذکور را صادر کردند؟

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید