کد خبر:35477
پ

افشاگری وحید کاظمی از کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس و آلومینیوم

وحید کاظمی داور بازنشسته فوتبال کشورمان که در چند ماه اخیر با افشاگری های خود ساختار فاسد فوتبال ایران و به طور خاص داوران را آشکار کرده بود، در واکنش به کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس و آلومینیوم افشاگری های تکان دهنده ای انجام داد.   افشاگری وحید کاظمی از کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس […]

وحید کاظمی داور بازنشسته فوتبال کشورمان که در چند ماه اخیر با افشاگری های خود ساختار فاسد فوتبال ایران و به طور خاص داوران را آشکار کرده بود، در واکنش به کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس و آلومینیوم افشاگری های تکان دهنده ای انجام داد.

 

افشاگری وحید کاظمی از کمک داور جنجالی بازی پرسپولیس و آلومینیوم

کاظمی که در استوری های خود مدعی رابطه فامیلی حمیدرضا افشون، کمک داور بازی پرسپولیس و آلومینیوم رابطه فامیلی با خداداد افشاریان دارد(پسر باجناق او است) و از این مهمتر اینکه پرده از تمایل رنگی کمک داور مذکور برداشت که در نیمه اول بازی روز گذشته با یک اشتباه تاثیرگذار فاحش و اعلام آفساید بی مورد، موقعیت تک به تک مهاجم آلومینیوم را سلب کرد.

 

 

گفتنیست در هفته گذشته نیز کمک داور بازی پرسپولیس و نساجی در حالی که بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود پرسپولیس در ادامه بود، با اعلام یک آفساید اشتباه، گل تساوی نساجی را مردود اعلام کرد تا در دومین هفته متوالی، تیم پرسپولیس از اشتباهات داوری منتفع شده باشد.

 

 

کلیدواژه : کارشناسی داوری

دیدگاه کاربران 16 دیدگاه
  • 1255 20 فوریه 2022 / 3:23 ب.ظ

    فرض کنین همه سالمن غیر از پرسپولیس.الان با واژه هم سطح قهرمان مرادمند چه کنیم مگه ادعای مبارزه با رانت و فساد ندارین

  • کیسه 666666 وصله 20 فوریه 2022 / 2:13 ب.ظ

    اگه بنا باشه به تخلفات داوری و تعلقات رنگیشون رسیدگی بشه هیچ باشگاهی باندازه پرسپولیس بزرگ استقبال نخواهد کرد چون مثل روز روشنه که بیشترین ضرر از ناداوری متوجه این باشگاه مظلوم شده، ضمن اینکه این موضوع کوچکترین ارتباطی به مزدوران وطنفروش هوچیگر کیسه کش نداره،اگه واقعا به اینجور مسائل رسیدگی میشد الان ما با نهایت اختلاف صدر سر جای خودمون بودیم و دوچرخه سوارای هوچیگر نیمه پایین جدول تشریف داشتن،خودتونم خوب میدونین که به زور پنالتیهای ناحق و بزور حقکشی و ناداوری و قانونهای من درآوردی و تبعیض و بی عدالتی و به لطف بابا حمید و بابا خادم و باباهای دیگتون موقتا اجاره نشین هستین..زیادی دست پیش گرفتن بیشتر باعث میشه پس بیافتین،انشاالله….

    • حنا 20 فوریه 2022 / 2:54 ب.ظ

      اره اگه مخاطب اون قدوسی شیره ای و منقلی باشید لنگ از امام حسینم مظلوم تره. چقد گوسفندید

      • علی 20 فوریه 2022 / 3:32 ب.ظ

        هوادار انقد ابله یا شاید خودش را به خریت زده . برو مصاحبه همین داور در چند ماه قبل در آن برنامه لنگی سیرک برتر رو نگاه کن . اقای صادقی تو اون برنامه میگه وکیل و وزیر در انتخاب داور در ده سال قبل دخالت داشتند . به نظرت کدوم دوره را میگه ؟!!! یکم به مغز نداشتت فشار بیاری متوجه میشی عمق این کثافت کاری در دوره دولت خوک بنفش و حسن فریدون دزد و وزیرک نفهمش سلطانیخره . همونی که به پیزوری جام اسنپی اهدا می کرد .

  • مجید 20 فوریه 2022 / 1:22 ب.ظ

    با با لااقل اگر میتونید مخالفت کنید یه چیزی بگید فساد به این واضحی انجام شده هیچ عکسالعملی نیست امشبم میثاقی میاد فقط صحنه های تیمهای دیگه رو میذاره اه حالم بهم خورد از این تیم حکومتی تا دندان فاسد

  • کوروش 20 فوریه 2022 / 10:59 ق.ظ

    از باشگاه استقلال و آقایان دکتر سمیعی و سردار آجرلو خواهشمندیم هرچه زودتر پرونده شکایتی رو در خصوص این مفسدان لجن و تیمشون و اعضا و باند بی شرفشون از اون افشاریان فاسد تا سرمربی دلال تیم پیروزی تنظیم کرده و با مدارک و شواهد به نهادهای نظارتی و قضائی کشور ( نه فدراسیون فاسد و لجن ) تحویل دهند تا شاید یکبار برای همیشه ریشه این حرامزادگان از ورزش و فوتبال مملکت برکنده بشه – شما ببینید یکی از این 14 تیم با طرفداراشون صدایی از شون در میاد ؟؟؟ – واقعا تعجب داره این حجم از فساد و رخنه کردنش در بدنه فدراسیون و تیمها و رادیو تلویزیون و رسانه ها و سایتها !!!! – برادر ناشناس علت اینکه بجز این سایت در جای دیگه بازتاب نمیبینی ناهار نخوردن خبرنگاران و نویسندگان محترم و باشرف این سایت در ضیافت سرمربیان دلال تیم پیروزی میباشد .

    • بی نام رضا هر ۲ 20 فوریه 2022 / 1:35 ب.ظ

      فکر کنم باید بپذیریم مبارزه استقلال برای قهرمانی فقط یک مبارزه فنی و‌تاکتیکی درون زمین نیست و یک مبارزه علیه باندهای مافیای و بخشی از حکومته. توقعمون رو بالا نبریم کما اینکه سر خیلی چیزها در ایران بالا نبردیم. اما هوشیار باشیم و نا امید نباشیم و از فرهاد که داره از سلولهاش برای تیم میگذاره حمایت کنیم حتی اگر در مرحله ازمون و خطاست .عین حمایتی که از امیر کردیم

  • ناشناس 19 فوریه 2022 / 11:18 ب.ظ

    واقعا عجیبه که در کمیته داوران این جریانهای رنگی هنوز هستند و‌سرنوشت لیگ را رقم‌می زنند. جز شما هیچ رسانه ای هم بازتاب نمیده اینو. ورزش ۳ که اینقدر کثیفه برای لوث کردن اشتباهات عمدی این داور، ضربه بازیکن تراکتور به توپ،بعد از سوت داور را گل تراکتور ! محسوب کرده و‌کارشناسیش کرده!!. ببینبد اینجا عدالت و انصاف نیست. چشم بستن به فساد به خاطر علایق رنگی. نابوده اخلاق طرفداران رو.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید