کد خبر:46924
پ

سندی که ثابت می کند برخورد توپ به دست سهرابیان مقابل سپاهان پنالتی نبود

بازی حساس هفته هجدهم لیگ برتر بین استقلال و سپاهان در نهایت با تک گل زیبای روزبه چشمی به سود آبی پوشان تهرانی تمام شد. اما دقایقی پس از اتمام این مسابقه باشگاه سپاهان با صدور بیانیه ای به شدت به عملکرد داور مسابقه اعتراض کرد و این شکست را حاصل مهربانی داور با استقلالی […]

بازی حساس هفته هجدهم لیگ برتر بین استقلال و سپاهان در نهایت با تک گل زیبای روزبه چشمی به سود آبی پوشان تهرانی تمام شد. اما دقایقی پس از اتمام این مسابقه باشگاه سپاهان با صدور بیانیه ای به شدت به عملکرد داور مسابقه اعتراض کرد و این شکست را حاصل مهربانی داور با استقلالی ها قلمداد کرد.

سندی که ثابت می کند برخورد توپ به دست سهرابیان مقابل سپاهان پنالتی نبود

اشاره باشگاه سپاهان به دو صحنه بحث برانگیز این مسابقه بود. جائی که در دقیقه 3 آرمین سهرابیان که قصد داشت توپ را دفع کند، آن را به دست خود که در فاصله کمی با خود قرار داشت، کوبید و سپاهانی ها معتقد بودند این صحنه پنالتی بوده است. اما با رصد نظرات کارشناسی داوران در صحنه مشابه در دربی اخیر و استناد به قوانین داوری به سادگی می توان دریافت که این صحنه خطای پنالتی نبوده است.

در دربی اخیر نیز مهدی ترابی که قصد داشت توپ را از محوطه جریمه دور کند، همین اتفاق افتاد و توپ به دست او برخورد کرد که به هیچ عنوان پنالتی محسوب نمی شد و داوران در اتاق var نیز چنین اعتقادی نداشتند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید