کد خبر:29695
پ

آتش زیرخاکستر در پرسپولیس | اگر گل محمدی استعفا داد تعجب نکنید

با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شاید بسیاری از هواداران این تیم خوشحال شده باشند اما هوادارانی که موشکافانه تر اتفاقات حول تیم محبوبشان را رصد می کنند نگران فصل بعد تیم خود هستند.   آخرین اخبار پرسپولیس   آتش زیرخاکستر در پرسپولیس | اگر گل محمدی استعفا داد تعجب نکنید از گوشه و کنار […]

با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شاید بسیاری از هواداران این تیم خوشحال شده باشند اما هوادارانی که موشکافانه تر اتفاقات حول تیم محبوبشان را رصد می کنند نگران فصل بعد تیم خود هستند.

 

آخرین اخبار پرسپولیس

 

آتش زیرخاکستر در پرسپولیس | اگر گل محمدی استعفا داد تعجب نکنید

آتش زیرخاکستر در پرسپولیس | اگر گل محمدی استعفا داد تعجب نکنید

از گوشه و کنار شنیده می شود یحیی گل محمدی نیز قصد دارد حرکت برانکو را تکرار کند و در اوج از پرسپولیس کنار برود چرا که اولا با توجه به جدایی چند بازیکن کلیدی این تیم از جمله شهریار مغانلو و کنعانی زادگان و احتمالا احمد نوراللهی و خداحاظی احتمالی سید جلال حسینی او به موفقیت پرسپولیس در فصل آتی چندان خوش بین نیست چرا که مرتضی پورعلیگنجی مدافع مدنظر او نیز با مصدومیت 6 ماهه مواجه شده و پرسپولیس در خط دفاعی با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد و پس از مدتها ساختار اصلی این تیم از هم می پاشد. اما مهمترین دلیلی که گل محمدی را به سمت استعفا سوق می دهد، حضور ابراهیم رئیسی و به تبع آن مهدی رسول پناه در بدنه ورزش است که به عنوان مشاور ورزشی رئیسی فعالیت خواهد کرد.

همگان از اختلاف بین رسول پناه و گل محمدی با خبر هستند و کیست که نداند به محض روی کار امدن دولت جدید احتمالاً هیئت مدیره فعلی به طور دسته جمعی برکنار می شوند و نفرات همسو با دولت جدید روی کار خواهند آمد و آنگاه است که با مشاوره های رسول پناه احتمالاً گل محمدی به سمت در خروجی باشگاه هدایت خواهد شد و سرمربی موفق پرسپولیس دوست ندارد بلایی را که پیشتر بر سر کالدرون آوردند و او را مجبور به استعا و ترک باشگاه کردند اینبار به سر او بیاورند.

شنیده می شود در صورتی که گل محمدی استعفا ندهد و بر روی ماندن در پرسپولیس پافشاری کند، کارشکنی هایی که در چند سال گذشته علیه رقبای پرسپولیس انجام شده بود اینبار به ضرر پرسپولیس انجام می شود و او با کسب نتایج ضعیف و شعار حیا کن رها کن هواداران در نهایت مجبور به استعفا می شود و یا از سمتش اخراج می شود.

 

هر چه که هست اوضاع در باشگاه پرسپولیس چندان مساعد نیست و هر لحظه باید منفجر بمب خبری در این باشگاه بود چرا که تغییر دولت تغییرات یادی در این باشگاه به وجود خواهد آورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید