کد خبر:35819
پ

چرا پرسپولیس به یک تیم معمولی تبدیل شد؟

پس از 5 قهرمانی پیاپی تیم پرسپولیس، وضعیت این روزهای این تیم چندان مورد رضایت هواداران این تیم قرار ندارد و بسیاری از آنها معتقدند کادر فنی گران قیمت این تیم، توان استفاده از پتانسیل بازیکنان فعلی را ندارد و خریدهای بی کیفیت نیز مزید بر علت شده تا دست کادر فنی برای چیدن ترکیب […]

پس از 5 قهرمانی پیاپی تیم پرسپولیس، وضعیت این روزهای این تیم چندان مورد رضایت هواداران این تیم قرار ندارد و بسیاری از آنها معتقدند کادر فنی گران قیمت این تیم، توان استفاده از پتانسیل بازیکنان فعلی را ندارد و خریدهای بی کیفیت نیز مزید بر علت شده تا دست کادر فنی برای چیدن ترکیب مناسب در بازیها بسته باشد.

 

چرا پرسپولیس به یک تیم معمولی تبدیل شد؟

چرا پرسپولیس به یک تیم معمولی تبدیل شد؟

در روزهایی که محرومیت و مصدومیت چند بازیکن کلیدی پرسپولیس، حسابی روی عملکرد فنی این تیم تاثیر منفی گذاشته اشتباهات مهلک حامد لک نیز بر روی مغز و اعصاب هواداران پرسپولیس رفته است. حامد لک که فصل ضعیفی را سپری می کند این روزها تمرکز خوبی در تمرینات و جریان بازیها ندارد و اشتباهات او، امتیازات زیادی را از پرسپولیس سلب کرده است.

اما با نگاهی به شاکله اصلی ترکیب پرسپولیس به سادگی می توان به این نتیجه رسید که اشتباهات حامد لک به واسطه اشتباهات کادر فنی در مهره چینی اولیه و همچنین تعویض های حین بازی بیشتر نمود پیدا کرده است. اگر در فصول گذشته نفراتی همچون شجاع خلیل زاده یا کنعانی زادگان و حتی محمد انصاری مقابل دروازه بانان پرسپولیس بازی می کردند، این روزها در تصمیمی عجیب، سید جلال حسینی 40 ساله و هنانوف بی تجربه و پراشتباه در قلب دفاع پرسپولیس به میدان می روند که همین مسئله منجر به فشار مضاعف به ساختار دفاعی پرسپولیس شده است.

 

عملکرد ضعیف رضا اسدی دیگر خرید این تیم نیز در دقایقی که به میدان می آید باعث شده تا خیال هواداران پرسپولیس خط عقب خود راحت نباشد و بر خلاف فصول گذشته که حریفان فرصت نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس را پیدا نمی کردند اما در جریان بازیهای این تیم، آنالیزورهای حریف با شناسایی ضعف قلب خط دفاعی پرسپولیس به سادگی بر روی دروازه این تیم فشار وارد می کنند.

 

هر چه که هست، پرسپولیس فعلی نشانی از پرسپولیس چند فصل قبل ندارد و حضور پر تعداد بازیکنان معمولی در ترکیب اصلی این تیم، کیفیت بازی این تیم را کاهش داده تا امید هواداران و کادر فنی برای گلزنی، این تیم به نبوغ تک ستاره هایی همچون عبدی، ترابی و امیری باشد.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • گولیت 10 مارس 2022 / 12:17 ق.ظ

    هر چند اگه بابا مسعود داشتند بازم قهرمان اسنپی بودند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید