کد خبر:36542
پ

پرسپولیس در حسرت برد در سال 1401 | گل محمدی قبل از اتمام فصل اخراج می شود؟

در حالی که سرمربی پرسپولیس این روزها بار دیگر مواضع سابق خود در فرافکنی و طرح موضوعات شائبه برانگیز علیه ارکان فدراسیون فوتبال (علی رغم کمک 10 میلیاردی به این تیم) و تیمهای دیگر را از سر گرفته به نظر می رسد او خود به خوبی می داند که به پایان خط رسیده و تنها […]

در حالی که سرمربی پرسپولیس این روزها بار دیگر مواضع سابق خود در فرافکنی و طرح موضوعات شائبه برانگیز علیه ارکان فدراسیون فوتبال (علی رغم کمک 10 میلیاردی به این تیم) و تیمهای دیگر را از سر گرفته به نظر می رسد او خود به خوبی می داند که به پایان خط رسیده و تنها برای تمدید مدت حضورش ولو چند بازی روی نیمکت پرسپولیس، برای افکار عمومی هواداران پرسپولیس بهانه تراشی می کند.

 

پرسپولیس در حسرت برد در سال 1401 | گل محمدی قبل از اتمام فصل اخراج می شود؟

البته هواداران پرسپولیس مدتهاست که متوجه ضعف کادر فنی فعلی این تیم شده اند و با اشاره به صحبتهای مهدی رسول پناه در خصوص گل محمدی و عملکرد فنی اش معتقدند یحیی هرگز در حد و اندازه های پرسپولیس نبوده و نیست و ادامه دادن با او به ضرر منافع پرسپولیس خواهد بود.

رکورد منفی بی سابقه ای که پرسپولیس همراه گل محمدی در سال 1401 از خود بر جای گذاشته خود گواهی دیگر بر بن بست تاکتیکی کادر فنی این تیم است که هنور در سال 1401 چه در بازیهای رسمی و چه غیررسمی موفق به پیروزی مقابل حریفان نشده اند. این اتفاق در حالی رخ داده که گل محمدی همچنان معتقد است علت ناکامی پرسپولیس، حمایت فدراسیون فوتبال از استقلال است؛ حال اینکه او حتی در بازیهای دوستانه مقابل تیم های دسته دومی هم قادر به پیروز شدن نیست و حالا دروازه پرسپولیس مقابل هر حریفی باز می شود حتی نیروی زمینی دسته دومی!

در ادامه نگاهی داشته ایم به عملکرد پرسپولیس در سال 1401 که اثری از پیروزی در آن دیده نمی شود و همه بازیهای رسمی و غیررسمی انجام شده با تساوی یا شکست پرسپولیس همراه بوده است و همین مسئله، اعتماد به نفس کلی تیم را پائین آورده است. سرخ پوشان مقابل تیم ملی امید(زیر 23 سال) با نتیجه 3 بر 1 شکست خوردند سپس در لیگ برتر با نتیجه 0-0 مقابل هوادار متوقف شدند و در جام حذفی با نتیجه سنگین 3 بر 2 مقابل آلومینیوم شکست خوردند و در بازی دوستانه مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه 2-2 متوقف شدند و در نهایت با نتیجه 2 بر 1 مقابل تیم دسته دومی نیروی زمینی تن به شکست دادند تا بدترین رکورد ممکن به نام یحیی گل محمدی که این روزها با اکثر بازیکنان تیمش مشکل دارد، ثبت شود.

 

 

گل محمدی که همه جام های ممکن در فصل جاری را از دست داده، به احتمال زیاد اگر همین رویه را در ادامه لیگ و 6 بازی باقیمانده در پیش بگیرد حتی جایگاه دومی پرسپولیس هم به خطر خواهد افتاد و اختلاف امتیاز این تیم با تیم قهرمان دو رقمی خواهد شد. اتفاقی هضم نشدنی برای هواداران پرسپولیس که منجر به سر دادن شعارهای مخالفتی علیه گل محمدی در استادیوم آزادی شده است.

 

ظاهراً گل محمدی که از شرایط کادر فنی خود بهتر از هر فرد دیگری خبر داشت، قبل از عیان شدن ضعف ها قراردادی بلند مدت با مجید صدری منعقد کرد و در روزهایی که خبر استعفای او بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس محسوب می شود، خبری از استعفا نیست تا مدیران فعلی پرسپولیس به واسطه قرارداد سنگینی که با کادر فنی منعقد کرده اند، فعلاً مجبور به ادامه با وی باشند چرا که فسخ قرارداد با یحیی و کادرش، هزینه سنگینی بر روی دوش باشگاه خواهد گذاشت و شادی مدیران تیم نیز منتظرند تا بار دیگر گل محمدی استعفا دهد تا اینبار خیلی سریع با آن موافقت کنند اما فعلاً خبری از استعفا نیست و همه چیز به نتایج پرسپولیس در 6 بازی باقیمانده موکول شده است. جایی که اگر پرسپولیس نتواند موفق باشد احتمال برکناری وی با فشار هواداران ولو تحمیل هزینه سنگین به باشگاه بسیار بالا خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید