کد خبر:20174
پ

پخش زنده بازی پورتو و یوونتوس امشب | لیگ قهرمانان اروپا 2021

از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب بازی دو تیم پورتو و یوونتوس برگزار خواهد شد و چشم بسیاری از ایرانی های سراسر جهان به ساق های مهدی طارمی در این بازی است. پخش زنده بازی پورتو و یوونتوس امشب در بتاکاپ انجام می شود.   پخش زنده بازی پورتو و یوونتوس امشب […]

از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب بازی دو تیم پورتو و یوونتوس برگزار خواهد شد و چشم بسیاری از ایرانی های سراسر جهان به ساق های مهدی طارمی در این بازی است. پخش زنده بازی پورتو و یوونتوس امشب در بتاکاپ انجام می شود.

 

پخش زنده بازی پورتو و یوونتوس امشب | لیگ قهرمانان اروپا 2021

پخش زنده بازی پورتو و یوونتوس امشب | لیگ قهرمانان اروپا 2021

بدون شک تقابل رونالدو و طارمی برای ایرانی ها از جذابیت زیادی برخوردار است چرا که هر دو بازیکن تا اینجای فصل موثرترین بازیکنان تیم خود بوده اند. مهدی طارمی در 25 بازی 14 گل به ثمر رسانده و کریستیانو رونالدو در 21 بازی موفق به زدن 17 گل شده است. این دو پیشتر در بازی ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 نیز با یکدیگر مواجه شده بودند اما شرایط این روزهای مهدی طارمی به کلی با آن زمان متفاوت شده و به نظر می رسد امشب یکی از به یادماندنی ترین شب های علاقه مندان به فوتبال در ایران رقم بخورد چر که بسیاری از سایتهای شرطبندی فوتبال، شانس گلزنی مهدی طارمی در این بازی را بسیار بالا دانسته اند و در صورت رخ دادن این اتفاق، احتمال انتقال طارمی به یک تیم معتبر اروپایی در پایان فصل افزایش پیدا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید