کد خبر:23432
پ

وحشت معاون سابق باشگاه پرسپولیس از افشای حقایق در کلاب هاوس

در حالی که همواره دسترسی به جریان آزاد اطلاعات و بیان حقایق سرلوحه کار بسیاری از رسانه های مستقل بوده، حسین قدوسی معاون سابق باشگاه پرسپولیس با انتشار متن های تکراری در چند روز اخیر بارها و بارها نسبت به افشاگری و صحبت اهالی فوتبال به خصوص افراد نزدیک به پرسپولیس هشدار داده و از […]

در حالی که همواره دسترسی به جریان آزاد اطلاعات و بیان حقایق سرلوحه کار بسیاری از رسانه های مستقل بوده، حسین قدوسی معاون سابق باشگاه پرسپولیس با انتشار متن های تکراری در چند روز اخیر بارها و بارها نسبت به افشاگری و صحبت اهالی فوتبال به خصوص افراد نزدیک به پرسپولیس هشدار داده و از لو رفتن برخی حقایق پشت پرده در شبکه اجتماعی نوظهور کلاب هاوس ابراز نگرانی کرده است.

 

وحشت معاون سابق باشگاه پرسپولیس از افشای حقایق در کلاب هاوس

قدوسی که خود در یکی از تاریک ترین و مبهم ترین دوران مدیریتی انصاری فرد در پرسپولیس سمت داشت و ابهامات زیادی نیز پس از رفتن این دو هنوز در افکا عمومی باقی مانده، این روزها به شدت از صحبتهای بازیکنان پرسپولیس و افراد مرتبط با این باشگاه در کلاب هاوس ابراز نگرانی می کند.

اینکه بیان حقیقت چه به صورت صوتی در کلاب هاوس و چه به صورت نوشتاری در روزنامه یا یک رسانه دیگر چه تفاوتی با هم دارند جای سوال است اما نکته مهم در هشدارهای او به خروج بازیکنان پرسپولیس از کلاب هاوس اینکه او خود به خوبی از پشت پرده برخی اتفاقات در این باشگاه با خبر است و از این نگران است که صحبت صوتی بازیکنان فوق به عنوان سندی قابل استناد، در دعواهای آتی مورد استفاده قرار بگیرد که مسلماً برای منافع او و امثال او خطرناک خواهد بود.

در ادامه توجه شما را به یکی از پست های حسین قدوسی در خصوص دوی از کلاب هاوس جلب می نمائیم!

 

اثبات یک ادعا/کلاب هاوس؛سم خالص،منبع حاشیه سازی

_هفت روز قبل؛در این پست نوشتم #کلاب_هاوس سم مطلق هست.چند روز قبل تر هم در استوری هشدار داده بودم.این یعنی موهامون در عالم هواداری و کار رسانه تو اسیاب سفید نشده.

_حقیقتا به رغم جذابیت های کلاب هاوس‌که هر کی (خبرنگار،فعال فضای مجازی،لیدرها،ادمین ها،رفقای اعضای تیم و باشگاه،پیشکسوت،هوادار،ایجنت،مدیر باشگاه و…)میاد هر چی میدونه میگه؛پشت پرده رو میکنه و ناگفته میگه و بحث میکنه و به رغم درخواست دوستان خیلی مقاومت کرد‌م که در این اپلیکشن صدا ،حتی ایدی فیک هم نداشته باشم و ندارم هم.

_به یک مقام تیم و یک مقام باشگاه هم مدتی قبل حسب گزارشات دریافتی از هواداران گزارش دادم که بازیکنان از خود در کلاب هاوس مراقبت کنند و اولا شب فعالیت نکنند و دوما هر چیزی نگن چون‌منعکس میشه و دیدیم بعدش حواشی اون دو سه تا بازیکن تو کلاب هاوس جمع شد و دو بازیکن هم گفتند که ایدی در کلاب هاوس ندارن

_دلایل اینکه گفتم کلاب هاوس سم‌مطلقه در این پست هفت روز قبل توضیح داده بودم.حالا برای سومین بار طی دو هفته اخیر بخاطر مباحث شکل گرفته بلوایی شده و این بار با ماجرای خطیر خیلی بدتر شده اوضاع..

_حال که نمیشه کاری کرد همه از کلاب هاوس لفت بدن (کاش می شد این اتحاد رو ایجاد کرد)امشب پیشنهاداتی خواهیم داد تا دیگر چنین اتفاقاتی در کلاب هاوس شگل نگیره.

انشااله که دوستان مشترک و تاثیرگذارهای فضای مجازی #پرسپولیس با درک نیت خیرخواهانه و دلسوزی ما ،این پیشنهادات را بررسی و در کلاب هاوس اعمال خواهند کرد تا شاهد شکل گرفتن این قبیل حواشی نباشیم.

_شکر که گاهی از تجربه مون خوب استفاده می کنیم و خدا هم هوامون رو داره و یک چیزهایی به دلمون میندازه تا خیلی تو اوت نزنیم.شکر.قربون برم خدا رو.

_فعلا فقط میکم حرمت ها رو حفظ کنین و این حواشی دیشب رو فراموش کنید و بهش دامن نزنید چون فضای پیرامونی پرسپولیس میره تو تنش و حاشیه.حرمت نگه دارید.برخی فعالان فضای مجازی پرسپولیس و یا برخی مسوولان باشگاه (ولو برخی که علیه بنده گاها سمپاشی کردن)بهرحال برای پرسپولیس دلسوزی زیاد داشتن و اقدامات حمایتی و روحیه بخش
بسیار داشته اند.

_حرمت شون رو حفظ کنید و تخته گاز و تند نقد نکنید تا یک اشتباه یایک تعلل تبدیل به متر و ملاک قضاوت جامع درباره شون نشه.یا حق.

 

در پایان متذکر می شویم نه تنها کلاب هاوس بلکه هر جا که پای صحبت از شفاف سازی و بیان حقایق باشد برای امثال حسین قدوسی سم خالص محسوب می شود.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ناشناس 10 آوریل 2021 / 7:17 ق.ظ

    با درود دوباره به کاک حسام بزرگوار با ارسال انرژی مثبت و تمام خوبیها به شما و همکاران تان اعم از تاجی و غیره همه شما بتاکاپی ها برای ایرانیان راستین عزیز و محترم هستید و دوستتان داریم. از اینکه همیشه دست پاید این مفسدین را رو میکنید و منصفانه و معقول می‌نویسید سپاسگذازم. به کوری همه بدخواهانت پاینده باشید👏👏💙💙💙💙+💙💙💙💙💙💙

  • بی نام 8 آوریل 2021 / 5:44 ب.ظ

    آقای ملکی عزیز نمیدونم شما خبرنگاری یا فقط نویسنده متن های ورزشی ولی هرچی باشه تو خودت یه سمی چون هر دو اینکار یه رسالتی داره که شما اجراش نمی کنی متن های تو شده جاهایی برای عقده گشایی خودت از پرسپولیس که نشونه خیلی چیزهاست

  • ناشناس 8 آوریل 2021 / 10:06 ق.ظ

    حسام ملکی عقب مانده ذهنی اوسکول چرا از خریت معاون کیسه حرف نمی زنی چرا از بی هویتی کیسه حرف نمی زنی مدیران کیسه که فساد تو خونشون جاری شده کسانی که شرف خود را به النصری ها فروختن کسانی که از ترس پرسپولیس به ترکیه پناه بردند تیمی که تو جام حذفی رقیبش ذوب آهن شد دارن از ترس مثل موش یه سوراخ میرن این کیسه که از بازیکن تا مربی و مدیرانش همه مفسد فی الرض هستند

    • ابی 8 آوریل 2021 / 12:18 ب.ظ

      ناشناس منگل عقب مونده خیلی داری زر میزنی حواست باشه بی اصل و نسب بی فرهنگ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید