کد خبر:10635
پ

منتظر مصاحبه جنجالی شجاع خلیل زاده علیه رسول پناه باشید

پس از پرواز شجاع خلیل زاده به دوحه که به نظر می رسد برای نهایی کردن قراردادش با الریان قطر است، هجمه سنگینی علیه این رفتار شجاع خلیل زاده به راه افتاده است و بسیاری از هواداران پرسپولیس او را به عنوان بازیکنی می شناسند که پرسپولیس را در این مدت بازی داد و در […]

پس از پرواز شجاع خلیل زاده به دوحه که به نظر می رسد برای نهایی کردن قراردادش با الریان قطر است، هجمه سنگینی علیه این رفتار شجاع خلیل زاده به راه افتاده است و بسیاری از هواداران پرسپولیس او را به عنوان بازیکنی می شناسند که پرسپولیس را در این مدت بازی داد و در حالی که صحبتهایش نهایی اش با الریان را انجام داده بود، وقت این تیم را تلف کرد و در نهایت به شکل عجیبی از این تیم جدا شد.

 

منتظر مصاحبه جنجالی شجاع خلیل زاده علیه رسول پناه باشید

منتظر مصاحبه جنجالی شجاع خلیل زاده علیه رسول پناه باشید

همانطور که در اخبار مختلف احتمالاً خوانده اید، پس از بازگشت پرسپولیس از قطر و بازیهای لیگ قهرمانان آسیا، شجاع خلیل زاده با مصاحبه ای آتشین از خجالت مدیریت پرسپولیس در آمد و عده ای معتقدند توافق او و الریانی ها در همان قطر رخ داده که شجاع به خود اجازه داد تا از همان دقایق اول ورودش به ایران علیه مدیریت موضع گیری کند چرا که یک قرارداد چرب در جیب داشت.

پس از این موضوع، انرژی زیادی از هواداران، پیشکسوتان و مسئولینباشگاه برای متقاعد کردن شجاع برای ماندن در پرسپولیس صرف شد و علی رغم قول های مبهم او برای ماندن (به عشق 6 تایی ها 6 ساله تمدید می کنم) اما در نهایت او تصمیم اولیه خود را اجرایی کرد و به الریان پیوست.

 

حال از گوشه و کنار خبر می رسد اکنون که خیال شجاع خلیل زاده از رفتنش راحت شده، قصد دارد مصاحبه ای آتشین علیه مهدی رسول پناه و برخی افراد نزدیک به او انجام دهد. در فایل صوتی لو رفته از رسول پناه، مواردی در مورد شجاع خلیل زاده و درخواست مالی اش مطرح شده بود که به مذاق خلیل زاده خوش نیامد و ماندنش در تیم را به مثابه صحه گذاشتن بر پذیرش آن مبالغ سنگین توسط باشگاه می دانست و در نهایت همان فایل صوتی باعث جدایی خلیل زاده از پرسپولیس شد.

شجاع که از لو رفتن رقم های درخواستی اش به شدت دلخور است، قصد دارد در فرصت مناسب مصاحبه ای اتشین علیه مهدی رسول پناه ترتیب دهد و باید منتظر ماند و دید در پشت پرده پرسپولیس در این موضوع چه خبر بوده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 22 اکتبر 2020 / 12:11 ب.ظ

    از لنگی جماعت این بی آبرویی ها عجیب نیست!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید