کد خبر:10559
پ

شجاع خلیل زاده: اومدم 6 ساله تمدید کنم به عشق 6 تایی ها + فیلم

شجاع خلیل زاده ظهر امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس آخرین مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس را انجام داد؛ او در مصاحبه کوتاهی که با خبرنگاران داشت مدعی شد با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و تنها برای تمدید قراردادش آن هم برای 6 سال و به عشق 6 تایی ها به باشگاه می رود اما […]

شجاع خلیل زاده ظهر امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس آخرین مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس را انجام داد؛ او در مصاحبه کوتاهی که با خبرنگاران داشت مدعی شد با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و تنها برای تمدید قراردادش آن هم برای 6 سال و به عشق 6 تایی ها به باشگاه می رود اما پاسخ مبهم او به سوال خبرنگاران مبنی بر ماندنش و اخبار چند ساعت گذشته مبنی بر پرواز او به سمت دوحه قطر، بار دیگر هواداران پرسپولیس را نگران کرده است. گفته می شود او از فایل صوتی لو رفته از مهدی رسول پناه به شدت ناراحت شده و علی رغم اینکه به توافق با پرسپولیس نزدیک شده بود، اما از تمدید با پرسپولیس سر باز زده است. ویسی منتسب به صدای رسول پناه در آن فایل صوتی مدعی شده بود شجاع خلیل زاده پیشنهاد تمدید قرارداد 6 ساله به ارزش 120 میلیارد تومان را به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده است.

 

شجاع خلیل زاده: اومدم 6 ساله تمدید کنم به عشق 6 تایی ها + فیلم

 

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • تاج 21 اکتبر 2020 / 9:15 ب.ظ

    همیشه بنده یکی از طرفداران و عاشقان بتاکاپ بوده و هستم منتها اخباری که بذای لنگی ها هست نظر ما تاجی ها منعکس نمیشود و برعکس در اخبار تاجی ها لنگی های بی ادب و بی اصالت هر چرندی مینویسند چاپ میشود!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟ حتا بتاکاپ پاک و منصف هم متاسفانه تبعیض به سود لنگ و ضرر تاج را در پیش گرفته! خودم دهها پیام گذاشتم در قسمت خبرهای لنگ یکی شون نگذاشتید متاسفانه توهین های رکیک هواداران لنگی کاملا نشان نیدهید. برای همین خیر هم گفتم بازهم منعکس نشد. منظور خانون کوچولو لنگی همون 6تایی است که همین تازگیها نیمه نهایی حذفی گاشتیم توی کاسه شون! هرموقع اسم منحوس ای جاهل بی پرونده علیل زاده میشنوم یاد عکس با مسمایش میافتم بعداز گل وریا باغیرت که خوب نشسته بود!خخخخخ دلره میریزه داره میریزه!؟

  • تاج 21 اکتبر 2020 / 8:15 ب.ظ

    همون 6تایی که حذفی. گذاشتیم توی کاسه تون منظورته دیگه خانوم کوچولو!؟

    • علیرضا بیرانوند 15 آوریل 2021 / 11:37 ق.ظ

      بی غیرت اشغال کثافت پول پرست خائن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید