کد خبر:43964
پ

مسئول پرسپولیسی با پیروزی 6 گله استقلال فشارش افتاد

به نظر می رسد پیروزی پرگل استقلال مقابل هوادار آن هم قبل از دربی حسابی برخی از هواداران افراطی تیم رقیب را به وحشت انداخته به طوری که برخی از آنها که متاسفانه زمانی در باشگاه بزرگ پرسپولیس مسئولیت داشتند و از عوامل بدبختی مالی این باشگاه در زمان انصاری فرد بودند، رو به هذیان […]

به نظر می رسد پیروزی پرگل استقلال مقابل هوادار آن هم قبل از دربی حسابی برخی از هواداران افراطی تیم رقیب را به وحشت انداخته به طوری که برخی از آنها که متاسفانه زمانی در باشگاه بزرگ پرسپولیس مسئولیت داشتند و از عوامل بدبختی مالی این باشگاه در زمان انصاری فرد بودند، رو به هذیان گویی در خصوص پیروزی بزرگ استقلال آورده اند.

حسین قدوسی که زمانی به عنوان مشاور یا به نوعی قائم مقام انصاری فرد در پرسپولیس فعالیت می کرد از جمله افرادی است که شب گذشته ظاهراً دچار نوسان فشار شده است! او که با برد سه گله پرسپولیس مقابل مس کرمان در ابرهای دود منقل (البته جوجه کباب!) سیر می کرد به یکباره با نمایش قدرتمندانه استقلال مقابل هوادار پیش از دربی مواجه شد تا نشانه های ترس و وحشت خود از رویارویی مقابل تیم بی رحم ساپینتو را با هذیان گویی نمایان کند.

قدوسی و دوستانش در حالی سرمربی و بازیکنان تیم هوادار را به کم فروشی مقابل استقلال متهم می کنند که همین اتهامات را فصل گذشته در بازی که سپاهان توانست با نتیجه پر گل یک تیم صنعتی را شکست دهد، مطرح کرده بودند و جالب اینکه استقلال قهرمان رقابت ها شد!

اما اوج IQ پائین آقایان زمانی مشخص می شود که بدانیم در فصل جاری تفاضل گل تعیین کننده تیم قهرمان نیست و استاد قدوسی با اشاره مستقیم به اینکه پای تفاضل گل برای قهرمانی وسط است نشان داد که تا چه حد در عمق فاجعه قرار دارد و مخاطبین عمدتاً خردسال خود را احمق فرض می کند.

مسئول پرسپولیسی با پیروزی 6 گله استقلال فشارش افتاد

او که نتوانست خشم خود را از این نتیجه پنهان کند، به امید پیروزی هواداری که تیم محبوب او را در ورزشگاه آزادی شکست داده بود پای تلویزیون نشست و با هر گل استقلال احتمالاً یک سکته ناقص را رد کرده است. قدوسی در حالی به بازی نکردن چند بازیکن هوادار مقابل استقلال اشاره می کند که ظاهراً فراموش کرده تیم برانکو در حالی که قهرمانی اش مسجل شده بود، به صورت عامدانه با ترکیب ذخیره های خود مقابل تیم سیاه جامگان قرار گرفت و با پذیرش شکست مقابل تیم مشهدی، زمینه سقوط صباباتری به دسته پائینتر را فراهم کرد.

یا در موردی دیگر فراموش کرده که همین تیم ذوب آهن با مربیگری مهدی تارتار چطور به یکباره چند بازیکن فیکس خود را مقابل پرسپولیس نیمکت نشین کرد و دروازه بان سوم تیم مقابل پرسپولیس به میدان رفت که اتفاقاً به مضحک ترین شکل ممکن یک گل به خودی به نام خود ثبت کرد.

ظاهراً آقایان پیشتر دستی در چنین مسائلی داشته اند که در مواجه مجدد با چنین مواردی، خاطراتشان زنده می شود. از قدیم الایام گفته اند : کافر همه را به کیش خود پندارد مصداق جناب قدوسی و همفکران او با ذهنی مریض است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید