کد خبر:43955
پ

استقلال با 6 گل، ساکت را سایلنت کرد | ساپینتو انتقام فرهاد را گرفت

هفته بیست و ششم لیگ برار با پیروزی هر سه مدعی قهرمانی به پایان رسید تا 4 هفته باقیمانده تا پایان لیگ، حساس ترین هفته های ده سال اخیر در لیگ برتر لقب بگیرد. در یکی از مهمترین بازیها، استقلال به مصاف تیم هوادار با مربیگری ساکت الهامی رفت که توانسته بود در ورزشگاه آزادی، […]

هفته بیست و ششم لیگ برار با پیروزی هر سه مدعی قهرمانی به پایان رسید تا 4 هفته باقیمانده تا پایان لیگ، حساس ترین هفته های ده سال اخیر در لیگ برتر لقب بگیرد.

در یکی از مهمترین بازیها، استقلال به مصاف تیم هوادار با مربیگری ساکت الهامی رفت که توانسته بود در ورزشگاه آزادی، پرسپولیس را شکست دهد. نیمه اول این بازی بسیار پایاپای و درگیرانه دنبال شد و با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

اما با تغییراتی که ساپینتو در نوع بازی تیمش ایجاد کرد، آبی ها توانستند به سادگی به دروازه هوادار نزدیک شوند و در نهایت با خلاقیت عناصر هجومی این تیم که بسیار هماهنگ با هم عمل می کنند، به 6 گل زیبا دست پیدا کنند.

مهدی قایدی در این دیدار ستاره استقلال و رمز اتحاد این تیم بود. او توانست دو پنالتی به سود تیمش بگیرد و یک گل زیبا هم به ثمر برساند و پاس گل اول محمد محبی را هم برای هم شهری خود ارسال کند. علاوه بر این او یک گل زیبا نیز در نیمه اول با شوتی سهمگین به ثمر رساند که با اشتباه داور، این گل مردود اعلام شد.

نکته جالب این دیدار از خودگذشتگی مهدی قایدی بود که علی رغم اینکه ساپینتو تاکید کرده بود او پشت ضربه پنالتی بایستد، اما دو بار این فرصت را به محبی و سید حسین حسینی داد تا نشان دهد از چه روحیه بالایی برخوردار است.

بازی چشم نواز هافبک ها و مهاجمین استقلال تماشاگران این تیم در ورزشگاه آزادی را بارها به وجد آورد به طوری که این پیروزی پرگل پیش از دربی، امید زیادی در دل آنها برای برتری مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم ایجاد کرده است. دیداری که برنده آن، احتمالاً قهرمان لیگ خواهد شد و با توجه به فاصله 1 امتیازی دو تیم برای هر دو تیم حائز اهمیت است، مضاف بر اینکه سپاهان آماده بهره برداری از این دیدار است تا با خیال راحت تری چند بازی باقیمانده تا پایان لیگ را دنبال کند.

هر چقدر فرهاد مجیدی مقابل ساکت الهامی ناکام بود، ساپینتو و تیم متحول شده استقلال که فراتر از فوتبال ایران بازی می کند، ساکت الهامی پر جنب و جوش را به سکوت وادار کرده اند.

با توجه به حضور قایدی و محمد محبی به عنوان دو وینگر چپ و راست استقلال و بازی پر تحرک ارسلان مطهری در راس خط حمله آبی ها، مهار عرض هجومی استقلال برای حریفان دشوار شده و مدافعین حریف نمی دانند هدف پاس های ارسالی هافبک های خلاق استقلال کدام یک از سه مهاجم آماده استقلال است و به همین جهت، مهار استقلال برای تیم های لیگ برتری دشوار شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید