کد خبر:15650
پ

ماجرای مرگ هوادار پرسپولیس پس از شکست مقابل اولسان و حلالیت طلبیدن گل محمدی

بهروز خورشیدیان یاسوج” ۳۳ ساله، اهل شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود، شب دیدار پرسپولیس ایران با اولسان کره جنوبی در مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک اتفاق تلخ و ناگوار بر اثر سکته قلبی فوت کرد. 🔺پس از سوت پایان دیدار پرسپولیس و اولسان، مرحوم خورشیدیان هوادار متعصب پرسپولیس […]

بهروز خورشیدیان یاسوج” ۳۳ ساله، اهل شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود، شب دیدار پرسپولیس ایران با اولسان کره جنوبی در مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک اتفاق تلخ و ناگوار بر اثر سکته قلبی فوت کرد.

🔺پس از سوت پایان دیدار پرسپولیس و اولسان، مرحوم خورشیدیان هوادار متعصب پرسپولیس با سردرد و ناراحتی به اتاق می‌رود تا شاید حالش بهتر شود، اما دیگر بیدار نشد و فوت کرد.

🔺این هوادار تیم پرسپولیس متاهل و دارای یک فرزند پسر ۸ ساله به نام سامی است. سامی در باره مرگ پدرش گفت: سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس بخاطر باخت این تیم در فینال آسیا و مرگ پدرم باید بیایید و معذرت خواهی کند.

🔺الهه صبوری”، همسر بهروز خورشیدیان: ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۹ آذر ماه رفتیم منزل دامادمان که بازی فینال آسیا را تماشا کنیم قبل از بازی استرس زیادی برای تبم پرسپولیس داشت و گفت اگر پرسپولیس شکست بخورد چکار کنم که در نیمه دوم بازی وقتی پرسپولیس گل دوم را خورد، حال شوهرم (بهروز) بد شد و با ناراحتی از منزل دامادمان بیرون زد و به منزل‌مان رفت.وقتی رفتم خانه خودمان بهروز رفت تو اتاقش و گفت قلبم درد میکنه چرا پرسپولیس بی خیال جام شد. شوهرم به من گفت بذارم بخوابم، خوابید و صبح که رفتم بالای سرش دیگر بیدار نشد و تمام کرد.

 

ماجرای عجیب مرگ هوادار پرسپولیس پس از شکست مقابل اولسان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید