کد خبر:44488
پ

ماجرای افشای سندسازی باشگاه پرسپولیس توسط قربان زاده و حذف از آسیا

شب گذشته پس از پایان بازی پرسپولیس و گل گهر در حالی که به نظر می رسید اعضای هیئت مدیره این تیم باید خوشحال باشند که یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شده اند، اما حسین خبیری با ادبیاتی تند علیه رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد او عامل حذف احتمالی پرسپولیس از آسیا خواهد […]

شب گذشته پس از پایان بازی پرسپولیس و گل گهر در حالی که به نظر می رسید اعضای هیئت مدیره این تیم باید خوشحال باشند که یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شده اند، اما حسین خبیری با ادبیاتی تند علیه رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد او عامل حذف احتمالی پرسپولیس از آسیا خواهد بود.

در حالی که مسئولین در داخل با امضای چند نامه صوری، مالکیت استقلال را به وزارت اقتصاد سپردند و مالکیت پرسپولیس را به وزارت ورزش واگذار کرده بودند تا مشکل مالکیت مشترک این تیم ها برای دریافت مجوز حرفه ای حل شود، اما ظاهراً استوری ها و توئیت های رئیس سازمان خصوصی سازی مبنی بر تشکیل مجمع دو باشگاه در وزارت ورزش در تاریخ 30 اردیبهشت، کار دست تیم پرسپولیس داده و همین توئیت ساده باعث شده تا مسئولین AFC متوجه صوری بودن ماجرا بشوند و قلم قرمز بر روی نام پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بکشند.

علی القاعده با سناریویی که آقایان چیده بودند، وزارت اقتصاد می بایست مجمع باشگاه استقلال را برگزار می کرد اما این سوتی بزرگ باعث شده تا پرسپولیس هم در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد و همین موضوع موجب خشم مدیران پرسپولیس از اظهارات قربان زاده در فضای مجازی شده است.

آقایانی که به تصور خود با حذف استقلال، به سادگی توانسته بودند مشکلات و آیتم های مورد نیاز برای حضور در آسیا را کسب کنند، حالا خود را در وضعیتی می بینند که همه تلاش ها و لابی هایی که انجام داده اند بی نتیجه مانده است.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سه ماه قبل می بایست مجزا بودن مدیریت خود از یکدیگر را اعلام می کردند و مدارک آن را بارگذاری می کردند که نکرده اند. وانگهی پیشتر نیز با این تدبیر پوسیده، هر دو باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده بودند و مشخص نیست کدام عقل کلی مجدداً این تدبیر را به کار برده است چرا که مالکیت دو تیم تحت عنوان دو وزارتخانه مشکل مالکیت مشترک را حل نخواهد کرد و دولت همچنان مالک مشترک سرخابی ها قلمداد خواهد شد و نه بخش خصوصی!

هر چه که هست به نظر می رسد با مسجل شدن حذف پرسپولیس از آسیا و نزدیک شدن به موعد اعلام رسمی حذف هر دو تیم استقلال و پرسپولیس، نمایندگان پرسپولیس در اقدامی پیشدستانه قصد دارند، خود را تبرئه و دیگران را مقصر حذف احتمالی نشان دهند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 13 مه 2023 / 10:20 ق.ظ

    سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴
    وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید