کد خبر:1902
پ

لیست مشاغل مشمول وام کرونایی + جدول

به واسطه شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل با اختلال در کسب و کار خود مواجه شدند و به همین علت دولت در جهت حمایت از آنها، اقدام به اعطای وام های کم بهره در قالب تسهیلات کرونایی کرد. در ادامه اینفوگرافیک و جدول لیست مشاغل مشمول وام کرونایی را مشاهده می نمائید و پس […]

به واسطه شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل با اختلال در کسب و کار خود مواجه شدند و به همین علت دولت در جهت حمایت از آنها، اقدام به اعطای وام های کم بهره در قالب تسهیلات کرونایی کرد. در ادامه اینفوگرافیک و جدول لیست مشاغل مشمول وام کرونایی را مشاهده می نمائید و پس از آن نیز روال نحوه پرداخت وام کرونا و ثبت درخواست در سامانه کارا را ملاحظه می فرمائید.

 

جدول زیر احتمالاً پاسخ بسیاری از افرادی است که این سوال را در ذهن داشتند که آیا شغل و حرفه آنها مشمول دریافت وام کرونایی می شود یا خیر؟ اگر حرفه شما در لیست مشاغل زیر وجود دارد می توانید با مراجعه به سامانه کارا ، درخواست وام خود را ثبت کنید.

لیست مشاغل مشمول وام کرونایی + جدول

 

روال نحوه پرداخت وام کرونا و ثبت درخواست در سامانه کارا

روال نحوه دریافت و ثبت درخواست وام کرونا

روند دریافت تسهیلات حمایتی در سه مرحله تکمیل می شود؛ مرحله اول ارسال پیامک وزارت کار از ۱۷ اردیبهشت ماه به تمام کارفرمایان مشمول، مرحله دوم ثبت نام کارفرمایان از هفته سوم اردیبهشت ماه در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir و مرحله آخر ارسال اطلاعات به بانک عامل جهت پرداخت تسهیلات حمایتی است.

 

کلیدواژه : کرونا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید