کد خبر:23589
پ

تلفات سنگین بازی پرسپولیس و نساجی | بازیکن بدون جانشین پرسپولیس کرونا گرفت

در حالی که سرمربی تیم نساجی معتقد بود پرسپولیسی ها واکسن زده اند که اینگونه بدون پروا مقابل تیم کرونا زده نساجی قرار گرفته اند، به نظ رمی رسد ابتلای سعید آقایی به کرونا ادعای سرمربی نساجی را رد کرد تا پرسپولیس در آستانه شروع مسابقات خود د مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، یکی از […]

در حالی که سرمربی تیم نساجی معتقد بود پرسپولیسی ها واکسن زده اند که اینگونه بدون پروا مقابل تیم کرونا زده نساجی قرار گرفته اند، به نظ رمی رسد ابتلای سعید آقایی به کرونا ادعای سرمربی نساجی را رد کرد تا پرسپولیس در آستانه شروع مسابقات خود د مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، یکی از تاثیرگذاترین مهره های خود را در اختیار نداشته باشد.

 

تلفات سنگین بازی پرسپولیس و نساجی | بازیکن بدون جانشین پرسپولیس کرونا گرفت

تلفات سنگین بازی پرسپولیس و نساجی | بازیکن بدون جانشین پرسپولیس کرونا گرفت

سعید آقایی مدافع چپ رونده پرسپولیس که نقش زیادی در حرکت هجومی پرسپولیس ایفا می کند و باعث توازن در جناحین پرسپولیس شده، تست کرونایش مثبت اعلام شد و بنا به صلاحدید کادر فنی او و فرشاد فرجی دیگر بازیکن پرسپولیس که تست کرونایش مثبت شده، در تهران خواهند ماند تا در اولین فرصت پس از منفی شدن تست کرونای خود به هند سفر کنند.

 

این اتفاق از این حیث برای کادر فنی پرسپولیس سنگین تر محسوب می شود که سعید آقایی بازیکن بدون جانشین در ترکیب این تیم محسوب می شود و علی شجاعی هرگز قادر به تکرار بازیهای درخشان آقایی در پست دفاع چپ نبوده است و باید دید در نهایت با منفی شدن تست کرونای آقایی او می تواند پرسپولیس را در مسابقات همراهی کند یا خیر؟

این تصمیم از آن جهت اتخاذ شده که بر طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا هر بازیکن یا عضوی از یک تیم که تست کرونایش در کشور میزبان مثبت شود، بلافاصله از بازیها اخراج خواهد شد و پرسپولیسی ها بای جلوگیری از اخراج قطعی دو بازیکن خود منتظر ماندند تا شاید در چند روز آینده تست کرونای این دو بازیکن منفی شود و سپس به اردوی پرسپولیس در هند اضافه شوند چرا که اگر این دو بازیکن با این شرایط در این سفر، پرسپولیس را همراهی می کردند از همان فرودگاه به ایران دیپورت می شدند و پرسپولیس امکان استفاده از این بازیکنان را تا پایان مرحله گوهی نداشت.

 

اکنون این نگرانی برای کادر فنی پرسپولیس به وجود آمده که مبادا در بدو ورود به فرودگاه گوا در هند، تست کرونای بازیکن دیگری مثبت شود چرا که سعید آقایی در تمرینات اخیر پرسپولیس حضور پررنگی داشت و اگر ویروس را به سایر بازیکنان این تیم منتقل کرده باشد، کنترل اوضاع برای کادر فنی پرسپولیس بسیار سخت خواهد شد چرا که در صورت اخراج بازیکنانش از جام، امکان استفاده از آنها تا پایان مرحله گروهی وجود نخواهد داشت.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • استراماچونی 10 آوریل 2021 / 5:13 ب.ظ

    این خبر کاملا نمایشیه.ایشون ۵ روز دیگه به تیم ملحق میشه. می خوان بگن واکسن نزدیم.جو سنگینی علیه تیمشون راه افتاده دارن نمایش اجرا میکنن .کرونا از یک تیم حداقل نفر رو میگیره. بی سابقس فقط یکی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید