کد خبر:16619
پ

قلعه نویی ستاره پرسپولیسی را قاپید

امیر قلعه نویی در برنامه شب گذشته فوتبال برتر حاضر شد و صحبتهای محتلفی را از سالها سکوتش در مورد مسائل مختلف بیان کرد. او در بخشی از صحبتهایش به موضوع جذب دو بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی اشاره کرد که یکی مرتضی تبریزی و دیگری رضا شکاری گزینه همیشگی باشگاه پرسپولیس بود.   […]

امیر قلعه نویی در برنامه شب گذشته فوتبال برتر حاضر شد و صحبتهای محتلفی را از سالها سکوتش در مورد مسائل مختلف بیان کرد. او در بخشی از صحبتهایش به موضوع جذب دو بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی اشاره کرد که یکی مرتضی تبریزی و دیگری رضا شکاری گزینه همیشگی باشگاه پرسپولیس بود.

 

قلعه نویی ستاره پرسپولیسی را قاپید

قلعه نویی ستاره پرسپولیسی را قاپید

به نظر می رسد رضا شکاری که در دو مقطع قصد حضور در پرسپولیس را داشت و اکنون با نبود عیسی آل کثیر به شدت مورد نیاز یحیی گل محمدی است، تصمیم خود را گرفته و قصد دارد در تیم تقویت شده گل گهر سیرجان زیر نظر امیر قلعه نویی توپ بزند. بدین ترتیب یکی از گزینه های نقل و انتقالاتی پرسپولیس در پنجره زمستانی از روی میز حذف شد و یحیی می بایست با وجود قانون منع جذب بازیکن خارجی، به فکر جذب مهاجمی مستعد و با کییت از لیگ 1 باشد چرا که بسیار بعید به نظر می رسد که او بتواند مهاجمین تاپ و با کیفیت لیگ برتر را جذب کند.

 

شکاری که این روزها با تراکتور تمرین نمی کند، عزم خود را برای جدایی از این تیم در نقل و انتقالات پیش رو جزم کرده است و باید دید در نهایت به کدام تیم خواهد رفت.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید