کد خبر:15872
پ

طالع نحس سه پرسپولیسی پس از جدایی از تیم

در حالی که قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا بسیاری از هواداران پرسپولیس منتقد خروج ناگهانی ستاره های تیم خود از جمله علی علیپور، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی بودند به نظر می رسد بازیکنان فوق نتوانستند در تیم جدید خود اهدافی که دنبال می کردند را به دست بیاورند.   طالع نحس […]

در حالی که قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا بسیاری از هواداران پرسپولیس منتقد خروج ناگهانی ستاره های تیم خود از جمله علی علیپور، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی بودند به نظر می رسد بازیکنان فوق نتوانستند در تیم جدید خود اهدافی که دنبال می کردند را به دست بیاورند.

 

طالع نحس سه پرسپولیسی پس از جدایی از تیم

طالع نحس سه پرسپولیسی پس از جدایی از تیم

از بین 4 بازیکن فوق شاید تنها شجاع خلیل زاده بوده که تا حدی به اهداف خود که تنها منفعت مالی بیشتر بود رسیده باشد اما مهدی ترابی که برای رسیدن به فوتبال اروپا، قصد داشت راه مهدی طارمی را از فوتبال قطر ادامه دهد با مصدومیت های پیاپی نتوانست به هدف خود برسد و مورد غضب مسئولین باشگاه و هواداران تیمش نیز قرار گرفته است.

علی علیپور که با رویای طارمی شدن به یکباره از تیم ماریتیموی پرتغال سر در آورد، پس از چند بازی که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد نتوانست انتظارات سرمربی را برآورده کند و به نیمکت و بعضاً سکوها تبعید شده است.

علیرضا بیرانوند نیز پس از مدتها نیمکت نشینی در تیم آنتوروپ این شانس را پیدا کرد تا مقابل تاتنهام مورینیو خوش بدرخشد اما اعتماد به نفس کاذب او، مسیر او را عوض کرد و اختلافش با سرمربی تیم کار را به جایی رسانده که او احتمالاً می بایست در زمستان تیم جدیدش را انتخاب کند.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ع ع 27 دسامبر 2020 / 12:03 ق.ظ

    فکر کردن ایران و بابا مسعود دلاوران داوران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید