کد خبر:24763
پ

صعود پرگل پرسپولیس در شب اشتباهات خط دفاعی

در شبی که خط حمله پرسپولیس آتشین ظاهر شد و در آخرین بازی مرحله گروهی توانست آتش بازی به راه بیاندازد، خط دفاع پرسپولیس بسیار ضعیف عمل کرد و مقابل تیم الریانی که در دو بازی رفت و برگشت مقابل گوا تنها 1 گل زده بود دوبار تسلیم شد.   صعود پرگل پرسپولیس در شب […]

در شبی که خط حمله پرسپولیس آتشین ظاهر شد و در آخرین بازی مرحله گروهی توانست آتش بازی به راه بیاندازد، خط دفاع پرسپولیس بسیار ضعیف عمل کرد و مقابل تیم الریانی که در دو بازی رفت و برگشت مقابل گوا تنها 1 گل زده بود دوبار تسلیم شد.

 

صعود پرگل پرسپولیس در شب اشتباهات خط دفاعی

صعود پرگل پرسپولیس در شب اشتباهات خط دفاعی

یحیی گل محمدی که هدفش در مرحله گروهی، صعود به عنوان صدرنشین بود در این بازی از ابتدا با حفظ نفرات هجومی تیمش و استراحت دادن به نفرات دفاعی تیمش نظیر سید جلال حسینی، نوراللهی، کامیابی نیا و سرلک تیمش را روانه میدان کرد و اتفاقا نتیجه به دست آمده نیز انعکاس همین تصمیم یحیی بود.

 

پرسپولیس از همان دقیقه 1 روی دروازه تیم پر اشتباه و ضعیف الریان خیمه زد و سرانجام در دقیقه 27 گل اول این تیم توسط شهیار مغانلو به ثمر رسید و پس از آن نیز احسان پهلوان توانست بازی را 2 بر 0 کند و با همین نتیجه دو تیم به رختکن رفتند.

اما دست کم گرفتن حریف در همان دقایق ابتدایی نیم دوم باعث شد تا الریان که تیمی دست  و پا بسته به نظر می رسید و آشفتگی تاکتیکی آنها از ابتدای بازیها پیدا بود به گل اول خود برسد؛ البته کنعانی زادگان خیلی سریع گل سوم پرسپولیس را وی ارسال دقیق مهدی ترابی پاسخ داد اما بار دیگر ضعف در ساختار دفاعی پرسپولیس با بازیکنان جدیدی که در خود میدید باعث شد الریان گل دوم خود را به ثمر برساند. در ادامه آل کثیر توانست گل چهارم پرسپولیس را به ثمر برساند و این بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا پرسپولیس به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی برسد.

 

یحیی در این بازی هم خوشحال بود هم ناراحت. او به واسطه عملکرد بی نقص عناصر هجومی تیم خود خوشحال بود اما نگران این مسئله شد که بازیکنان جانشین بازیکنان اصلی در ساختار دفاعی هرگز نمی توانند جانشین اصلی ها در ترکیب اولیه شوند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 29 آوریل 2021 / 9:19 ب.ظ

    پرسپولیس برد خیلی ها دارن میسوزن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید