کد خبر:15942
پ

سازمان لیگ در خدمت استقلال و پرسپولیس | بقیه تیم ها نخودی هستند؟

بتاکاپ – برگزاری بازیهای لیگ برتر در فصل بیستم به واقع حاصل سوء مدیریت محض سهیل مهدی و سایر دست اندرکاران در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بوده است که علی رغم علم به بسیاری از موارد از جمله محدودیت های کرونایی و حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، به بی نظم ترین شکل ممکن […]

بتاکاپ – برگزاری بازیهای لیگ برتر در فصل بیستم به واقع حاصل سوء مدیریت محض سهیل مهدی و سایر دست اندرکاران در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بوده است که علی رغم علم به بسیاری از موارد از جمله محدودیت های کرونایی و حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، به بی نظم ترین شکل ممکن در حال برگزاری است.

 

برنامه بازیهای لیگ برتر

 

سهیل مهدی بابت چه چیزی حقوق می گیرد | اصلا برای چه قرعه کشی انجام می شود؟

سازمان لیگ در خدمت استقلال و پرسپولیس | بقیه تیم ها نخودی هستند؟

با توجه به رویه مضحک اعلام برنامه بازیها به صورت هفتگی و تغییرات پیاپی در تاریخ و ساعت بازیها و همچنین مساوی نبودن تعداد بازیهای تیم های لیگ برتری به نظر می رسد قرعه کشی ابتدای فصل و تقویم مسابقات یک اتفاق بیهوده بوده چرا که بدون قرعه کشی هم می شد، به صورت هفتگی تاریخ و ساعت بازیها رو طوری تنظیم کرد که همه تیم ها بالاخره با هم بازی کرده باشند!

 

این اتفاق از آن جهت جای انتقاد دارد که مثلاً تیمی مثل گل گهر سیرجان اکنون حق اعتراض دارد که چرا باید قبل از دربی با استقلال بازی کند؟! در تقویم مسابقات بازی استقلال و گل گهر سیرجان بعد از دربی تعیین شده بود که از قضا یک بازی بیرون از خانه برای استقلال نیز محسوب می شد که با توجه به نتیجه احتمالی در دربی، معمولاً بازی بعد برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ بسیار سخت ارزیابی می شد اما اکنون گل گهر قربانی این برنامه ریزی مضحک سازمان لیگ شده است تا دل دو مربی استقلال و پرسپولیس به نوعی به دست آید!

به نظر می رسد معوق شدن بازیهای لیگ برتر در فصل 99/1400 نظم کلی مسابقات را به هم ریخته و تیمها بدون ضابطه خاصی فقط منتظر اعلام برنامه هفته بعد توسط سازمان لیگ هستند و هرگز نمی توانند بر روی برنامه اعلام قبلی حساب باز کنند چرا که به یکباره یک مقام بالادستی وارد ماجرا شده و مثلاً بازی پرسپولیس و نساجی را که از قبل برنامه ریزی شده بود را لغو می کند که همین موضوع، منجر به بر هم خوردن نظم از پیش تعیین شده مسابقات و ایجاد اخلال در برنامه سایر تیم ها شد.

خواسته های عجیب سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز مزید بر علت شد تا سازمان لیگ در موضع استیصال تنها درخواست های فکری و گل محمدی را اجابت کند و هیچ توجهی به حق سایر تیم ها در برنامه ریزی های جدید نشد.

به واقع اگر قرار بود از ابتدا با این سبک و سیاق دهه شصتی لیگ جلو برود، سهیل مهدی و حیدر بهاروند و دیگر دست اندرکاران که برنامه مسابقات را تنظیم کرده اند، بابت چه موضوعی حقوق و دستمزد دریافت می کنند؟ به واقع هر فردی که تاکنون از کنار فوتبال رد نشده هم قادر بود این چنین بی نظم و برنامه، مسابقات را جلو ببرد و نیاز به حضور این اساتید در راس کار نبود.

 

آیا سهیل مهدی که در فصل گذشته مدام لیگ های اروپایی را سرلوجه کار خود قرار داده بود نمی دانست پرسپولیس در چه تاریخی می بایست در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و تدبیری برای زمان بندی لغو بازیهای قبل و برگزاری بازیهای معوق تنطیم نکرده بود؟ آیا آنها از تاریخ نیمه نهایی آسیا خبر نداشتند و تاریخ شروع لیگ را اعلام کردند و سپس با توجه به درخواست مسئولین باشگاه پرسپولیس با یک هفته تاخیر لیگ را شروع کردند؟

 

به واقع که حقوق و دستمرد دادن به چنین افرادی خیانت به بیت المال است چرا که چه بسیار افراد خبره ای که با علم به همه این موارد قادرند تاریخ تمام بازیها از ابتدا تا انتهای لیگ را تعیین کنند و تنها ساعت برگزاری بازیها را به صورت هر سه هفته یکبار اعلام می کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید