کد خبر:19808
پ

تکذیب خبر درآمدزایی پرسپولیس از انتقال مهدی طارمی در پورتو

در حالی که مهدی طارمی هر هفته رکوردهای جدیدی را برای خود و باشگاه پورتو می شکند، قیمت این بازیکن از 5 میلیون دلار به 15 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است که او را پس از علیرضا جهانبخش به دومین لژیونر گران قیمت فوتبال ایران تبدیل کرده است. در ساعات گذشته شایعه ای در […]

در حالی که مهدی طارمی هر هفته رکوردهای جدیدی را برای خود و باشگاه پورتو می شکند، قیمت این بازیکن از 5 میلیون دلار به 15 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است که او را پس از علیرضا جهانبخش به دومین لژیونر گران قیمت فوتبال ایران تبدیل کرده است. در ساعات گذشته شایعه ای در فضای مجازی منتشر شده که بر طبق آن، باشگاه پرسپولیس از کنار دستمزد طارمی در پورتو و یا انتقالش به تیم دیگر، درآمدزایی خواهد کرد که این موضوع توسط یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس تکذیب شد.

 

تکذیب خبر درآمدزایی پرسپولیس از افزایش قیمت مهدی طارمی در پورتو

تکذیب خبر درآمدزایی پرسپولیس از افزایش قیمت مهدی طارمی در پورتو

پس از اینکه مهدی طارمی در 5 بازی پیاپی در جام حذفی 5 گل به ثمر رساند و رکورد 59 ساله در تاریخ باشگاه پورتو را شکست، چشم بسیاری از رسانه های پرتغالی و اروپایی به او دوخته شده است. طارمی هم اکنون به طور مشترک در رده دوم جدول گلزنان فوتبال پرتغال قرار گرفته است و انتظار می رود در انتهای فصل،، پیشنهادات جدی از تیم های بزرگ و متمول فوتبال اروپا برای او روی میز مدیران پورتو قرار داشته باشد.

مهدی طارمی که به شکلی عجیب به نوعی از پرسپولیس فرار کرد به یکباره پس از فسخ یک طرفه قراردادش با پرسپولیس در حالی که برانکو و مدیران پرسپولیس منتظر او در تمرین پرسپولیس بودند، عکس او را در فرودگاه قطر با استقبال مسئولین الغرافه دیدند و بدین ترتیب طارمی بدون پرداخت حتی 1 ریال به پرسپولیس بابت جدایی اش از این تیم لژیونر شد و مفاد قرارداد او با پرسپولیس نیز طوری بود که باشگاه پرسپولیس در قراردادهای آتی طارمی هیچ سهمی نداشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید