کد خبر:24798
پ

توهین افشین پیروانی به کادر درمان در هنگام خروج کاروان پرسپولیس از هواپیما

بامداد امروز هواپیمای چارتر کاروان پرسپولیس از هند به تهران رسید که متاسفانه در هنگام خروج اعضای کاروان پرسپولیس از هواپیما بار دیگر شاهد تفکرات سمی و زشت افشین پیروانی بودیم که اینبار کادر درمان را نشانه رفت.   توهین افشین پیروانی به کادر درمان در هنگام خروج کاروان پرسپولیس از هواپیما سرخپوشان پایتخت صبح […]

بامداد امروز هواپیمای چارتر کاروان پرسپولیس از هند به تهران رسید که متاسفانه در هنگام خروج اعضای کاروان پرسپولیس از هواپیما بار دیگر شاهد تفکرات سمی و زشت افشین پیروانی بودیم که اینبار کادر درمان را نشانه رفت.

 

توهین افشین پیروانی به کادر درمان در هنگام خروج کاروان پرسپولیس از هواپیما

سرخپوشان پایتخت صبح امروز با پرواز هواپیمایی وارش به تهران رسیدند و به محض پایین آمدن از پله‌های فرودگاه، با مسئولان فرودگاه و وزارت بهداشت مواجه شدند که پاسپورت بازیکنان را گرفتند و آن‎‌ها را به هتل المپیک هدایت کردند. این در حالی است که افشین پیروانی مدیر سرخ‌ها با پیراهن مشکی و ماسک و چهره ای غضب آلود در کنار ماموران سفیدپوش با کاورهای مخصوص کووید-19 ایستاده بود و بر وضعیت نظارت می‌کرد.

پیروانی سرانجام در دقایقی که اکثر بازیکنان پرسپولیس راهی اتوبوس شده بودند، پیروانی خطاب به یکی از اعضای تیم، جملاتی را گفت که کنایه به وزارت بهداشت محسوب می‌شد. اعتراض پیروانی به این بود که «قرنطینه بازیکنان پرسپولیس نمایشی است» و او همچنین پرسید که «چرا در قبال دیگر تیم ها اجرا نمی‌شود؟»

سرپرست پرسپولیس در این خصوص گفت: «الان خود راننده ماسک نزده بود برادر من. بیا آقا ول کن اینا فقط شوئه! ول کن برادر من، اینا فقط زورشون به پرسپولیس میرسه!»

 

اکنون سوال اینجاست اگر رعایت پروتکل ها نمایشی است چرا قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی پرسپولیس به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ابتلای بازیکنانش به کرونا مدعی شد هرگز به مازندران سفر نخواهد کرد؟

کلیدواژه : افشین پیروانی

دیدگاه کاربران 27 دیدگاه
  • اوس مهدی 1 مه 2021 / 11:26 ق.ظ

    خب، راست می‌گه دیگه افشین پیروانی. دیگه بیچاره شدن از دست این همه که تو کار پرسپولیس می‌گذارن. قانون فقط برای پرسپولیس هست؟ بعد این چه توهینی به کادر درمان بود. خجالت نمی‌کشی این مطالب مسخره رو می‌نویسی. خب برو تو شب‌نامه استقلال جوان مطلب بنویس که همه بدونن مواجب بگیری.

    • فیضی 1 مه 2021 / 11:34 ق.ظ

      اینکه کادر درمان بگن اقا رعایت کنید بعد بگه اینا همه ش فیلم و نمایش ه توهین نیست ؟ اگه فیلم و نمایش بود چرا قبل فینال نرفتن مازندران با نساجی بازی کنن ؟

  • شاهین 1 مه 2021 / 3:34 ق.ظ

    ایشون گفته راننده ماسک نداره تازه توهتل که بناست مثلا قرنطینه باشه همه هستن بعد این میشه توهین به کادر درمان معلومه از کسی پول گرفتی مطلب بنویسی

    • آرمان 1 مه 2021 / 7:28 ق.ظ

      استاد وقتی میگه اینا همه ش نمایشی ه معناش چیه ؟ کادر درمان گریه شون در اومده که همه رعایت کنن بعد این اسکل میاد میگه نمایشی ه

  • امین آزادی 1 مه 2021 / 2:59 ق.ظ

    خجالت بکش بااین خبرنوشتنت.خب راست میگه کل پروازهاروول کردن فقط پرسپولیس.حالا یه یارویی استقلالی بوده که این شو روبازی کرده بااین لباسای مسخرشون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید