کد خبر:33152
پ

حمله فرشاد احمدزاده به افشین پیروانی: شهامت داشته باش و دروغ نگو!

فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس نسبت به برخی اظهارات افشین پیروانی در خصوص نحوه جدایی او و شکایتش از پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.   حمله فرشاد احمدزاده به افشین پیروانی: شهامت داشته باش و دروغ نگو!   🔺آقای پیروانی در آن جلسه بود و امیدوارم جرات و شهامت این را داشته باشند و بیایند و […]

فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس نسبت به برخی اظهارات افشین پیروانی در خصوص نحوه جدایی او و شکایتش از پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

 

حمله فرشاد احمدزاده به افشین پیروانی: شهامت داشته باش و دروغ نگو!

 

🔺آقای پیروانی در آن جلسه بود و امیدوارم جرات و شهامت این را داشته باشند و بیایند و بگویند چه حرف هایی رد و بدل شد. صفر و تا صد آن جلسه را آقای پیروانی بود. من باید فسخ می کردم تا پرسپولیس بتواند بازیکن بگیرد.

🔺باشگاه مرا لیست مازاد گذاشته بود و می توانستم تا ریال آخر را بگیرم اما گفتم به خاطر تیم و هوادار که آسیبی نبیند باشد در لحظه آخر نقل و انتقالات هم من می روم. الان این همه دروغ و نقشه و بازی برای چیست؟

🔺مرا جلوی هوادار می‌گذارید که فرشاد احمدزاده به خاطر 200 میلیون از پرسپولیس شکایت کرد؟ این 200 میلیون فدای سر تک تک هوادار. اصلا این 200 میلیون را بگذارید پای قراردادهایی که در فیفا باختید. آن را تبدیل به ارز کنید و بدهید به وکلایی که باعث باخت‌تان به پرونده‌های خارجی شدند!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید