کد خبر:32176
پ

شروع شد | اعتراض عجیب پیروانی به پیروزی 3 بر 0 سپاهان مقابل نفت

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس بار دیگر در لیگی دیگر، اعتراضات همیشگی خود نسبت به رقبا و دشمنان خیالی را مطرح کرد و اینبار به پیروزی سه گله سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان گیر داد. در فصل گذشته نیز مسئولین پرسپولیس پیروزی پرگل سپاهان مقابل آلومینیوم اراک و مس را بودار خطاب کرده بودند اما پیروزیهای […]

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس بار دیگر در لیگی دیگر، اعتراضات همیشگی خود نسبت به رقبا و دشمنان خیالی را مطرح کرد و اینبار به پیروزی سه گله سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان گیر داد. در فصل گذشته نیز مسئولین پرسپولیس پیروزی پرگل سپاهان مقابل آلومینیوم اراک و مس را بودار خطاب کرده بودند اما پیروزیهای پرگل پرسپولیس مقابل رقبا را سالم قلمداد کردند!

 

افشین پیروانی گفت:

 

نمی‌شود سکوت کرد یا بهتراست بگویم نمی‌گذارند صدای تیم‌ها درنیاید! این تصمیم اصلا حرفه ای نبود و مطمئن باشید سپاهان در مسجد سلیمان نمی‌توانست ۳ گل به نفت بزند. سپاهان پارسال هم تیم خوبی بود ولی در شهر مسجد سلیمان ۳ بریک به نفت باخت. در بازی برگشت هم در اصفهان مقابل این تیم مساوی کرد و نتوانست برنده شود. فوتبالی‌ها می‌دانند بازی کردن در مسجد سلیمان برای هیچ تیمی‌راحت نیست.

آیا بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را هم در زمین بی طرف برگزار می‌کنند؟! نفت متعلق به شهر مسجد سلیمان است و اهواز زمین بی طرف محسوب می‌شود. آیا بازی ما را در اهواز برگزار می‌کنند؟ اگر این کار را انجام دهند جلوی همه رسانه‌ها، خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی اعتراض خودم را پس خواهم گرفت.

کلیدواژه : افشین پیروانی

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ایران 25 اکتبر 2021 / 2:02 ب.ظ

    درود بر آقا افشین پیروانی باتعصب و دوست داشتنی و عزیز درود

  • بی نام 25 اکتبر 2021 / 12:50 ب.ظ

    حقشه سپاهان. تا با این بی شرفا بازی دوستانه انجام نده به خاطر الهلال. نوید کیا با نجابت هنوز این گرگها را نشناخته. این فصل میشناسه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید