کد خبر:24798
پ

توهین افشین پیروانی به کادر درمان در هنگام خروج کاروان پرسپولیس از هواپیما

بامداد امروز هواپیمای چارتر کاروان پرسپولیس از هند به تهران رسید که متاسفانه در هنگام خروج اعضای کاروان پرسپولیس از هواپیما بار دیگر شاهد تفکرات سمی و زشت افشین پیروانی بودیم که اینبار کادر درمان را نشانه رفت.   توهین افشین پیروانی به کادر درمان در هنگام خروج کاروان پرسپولیس از هواپیما سرخپوشان پایتخت صبح […]

بامداد امروز هواپیمای چارتر کاروان پرسپولیس از هند به تهران رسید که متاسفانه در هنگام خروج اعضای کاروان پرسپولیس از هواپیما بار دیگر شاهد تفکرات سمی و زشت افشین پیروانی بودیم که اینبار کادر درمان را نشانه رفت.

 

توهین افشین پیروانی به کادر درمان در هنگام خروج کاروان پرسپولیس از هواپیما

سرخپوشان پایتخت صبح امروز با پرواز هواپیمایی وارش به تهران رسیدند و به محض پایین آمدن از پله‌های فرودگاه، با مسئولان فرودگاه و وزارت بهداشت مواجه شدند که پاسپورت بازیکنان را گرفتند و آن‎‌ها را به هتل المپیک هدایت کردند. این در حالی است که افشین پیروانی مدیر سرخ‌ها با پیراهن مشکی و ماسک و چهره ای غضب آلود در کنار ماموران سفیدپوش با کاورهای مخصوص کووید-19 ایستاده بود و بر وضعیت نظارت می‌کرد.

پیروانی سرانجام در دقایقی که اکثر بازیکنان پرسپولیس راهی اتوبوس شده بودند، پیروانی خطاب به یکی از اعضای تیم، جملاتی را گفت که کنایه به وزارت بهداشت محسوب می‌شد. اعتراض پیروانی به این بود که «قرنطینه بازیکنان پرسپولیس نمایشی است» و او همچنین پرسید که «چرا در قبال دیگر تیم ها اجرا نمی‌شود؟»

سرپرست پرسپولیس در این خصوص گفت: «الان خود راننده ماسک نزده بود برادر من. بیا آقا ول کن اینا فقط شوئه! ول کن برادر من، اینا فقط زورشون به پرسپولیس میرسه!»

 

اکنون سوال اینجاست اگر رعایت پروتکل ها نمایشی است چرا قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی پرسپولیس به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ابتلای بازیکنانش به کرونا مدعی شد هرگز به مازندران سفر نخواهد کرد؟

کلیدواژه : افشین پیروانی

دیدگاه کاربران 27 دیدگاه
  • امیر 1 مه 2021 / 2:04 ق.ظ

    خداوکیلی خیلی تابلوداری میفهمونی با پرسپولیس مشکل داری
    یادت باشه مردم جیگر نیستند!!

  • بینام 1 مه 2021 / 1:54 ق.ظ

    آقایون الاستقلال دق کنین تا آخرعمرتون به گرد پرسپولیس نمیرسین،،راست میگه زورشون فقط به پرسپولیس میرسه ،،دق کنین پنجمین جام رو هم میاریم،،چطوری ،،خوبی پماد سوختگی بدم به قول جناب خان

  • مسعود 1 مه 2021 / 12:27 ق.ظ

    واقعا چقدر هوچی و بیشرفید شما کیسه کشا اگه این بلا رو سر خودتون میآوردن خودتون رو پاره میکردید و با پرچم و هوچیگری بازم جمع میشدید جلو وزارت ورزش ایکاش شما سلیطه های نادی الکیسه یه جو منطق و انسانیت داشتید واقعا این پنج سال چه فشاری بهتون آورده که هیچ چیزی به جز حسادت و سنگ اندازی در راه پرسپولیس سوزشتون رو آروم نمیکنه یه جو انسانیت و حیا هم خوب چیزیه !!!تیمی که توی کمتر از سه هفته هفت بار تست داده و دو بازی مهم داره باید بره قرنطینه بعد تازه زبون شما سلیطه های وقیح همیشه یه متر درازه ولی با همه این احوال بازم داغ جام رو به دلتون خواهیم گذاشت هر چقدر که رئیس کیه کش فدراسیون هم خوش رقصی کنه جام بازم مال ارتش سرخ خوهاد بود بدون شک !!

  • استراماچونی 30 آوریل 2021 / 9:03 ب.ظ

    اون کودک‌استقلالی که کتک خورد فیلم بود اینم شو. آقای پیروانی شما بفرمایید چی واقعی هست؟

  • ج.ا 30 آوریل 2021 / 7:45 ب.ظ

    با سلام،کجا توهین کردع،شمام الکی جو میدی،راست میگه تیم خسته و کوفته انگار اسیر گرفتن،بایت برن قرنطینه،خودتون باشین ناراحت نمیشم.
    حتما پ ن ده :کف هم میزنی،کادر درمان ول کنین بابا

    • محمد محمودی 30 آوریل 2021 / 9:09 ب.ظ

      آقای حسام ملکی لطفا شلوغش نکن ایشون حرف بدی نزده لطفا کاسه داغتراز آش نباش آقای اس دقلالی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید