کد خبر:37402
پ

خودزنی افشین پیروانی در پخش زنده علیه سپاهان

افشین پیروانی که به انجام مصاحبه های عجیب و بعضاً طنز مشهور است، در جدیدترین مصاحبه خود با دوربین های تلویزیونی صحبتهای عجیبی را مطرح کرد که بیشتر شبیه به خودزنی بود تا انتقاد از رقبا!   پیروانی در حالی که از تبریک گفتن قهرمانی پاک استقلال توسط باشگاه های مختلف به خصوص باشگاه سپاهان […]

افشین پیروانی که به انجام مصاحبه های عجیب و بعضاً طنز مشهور است، در جدیدترین مصاحبه خود با دوربین های تلویزیونی صحبتهای عجیبی را مطرح کرد که بیشتر شبیه به خودزنی بود تا انتقاد از رقبا!

 

پیروانی در حالی که از تبریک گفتن قهرمانی پاک استقلال توسط باشگاه های مختلف به خصوص باشگاه سپاهان عصبی به نظر می رسید، مدعی شد دوستان آنقدر در تبریک های خود به لغت پاک اشاره کرده اند که آدم به این مورد شک می کند! او در ادامه با کنایه به 5 قهرمانی اخیر پرسپولیس اشاره کرد و با طعنه به خریدهای میلیاردی سپاهان کنایه زد که اگر مدیرعامل پرسپولیس هم یک شبه، میلیاردها تومان پول در حسابش بود، با 5 برابر قیمت می توانست بازیکنی از پرسپولیس را جدا کند و به تیم خود ببرد.

او در حالی این ادعا را مطرح کرد که باشگاه پرسپولیس در فصل جاری با چند بازیکن سپاهان از جمله دانیال اسماعیلی فر، سجاد شهباززاده و سروش رفیعی و گفته می شود امید نورافکن لینک شده و در صورت جذب این بازیکنان، ادعای فعلی افشین پیروانی به صورت وارونه در خصوص پرسپولیس صدق خواهد کرد که با مبلغی بالاتر از پرداختی سپاهان، موفق به جذب بازیکن از سپاهان مولتی میلیاردی شده اند!

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 4 ژوئن 2022 / 11:29 ق.ظ

    حالا خودشون مغانلو و ترابی را برای نیم فصل دوم فصل پیش چه جوری خریدن اونم از پرتغال و قطر؟ که با گلها و پاس گلهای همون دو نفر قهرمان شدن اونم میلی متری.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید