کد خبر:8522
پ

بررسی کارنامه عجیب داور بازی پرسپولیس و النصر | آمار می گوید سرخ ها بباز نیستند

بسیاری از کارشناسان در شبکه های ورزشی عربستان از شب گذشته با ابراز نگرانی نسبت به انتخاب داور سنگاپوری برای بازی حساس النصر و پرسپولیس، نسبت به عدالت این داور ابراز تردید کرده اند چرا که آنها با اشاره به سابقه این داور سنگاپوری و همچنین عملکرد ضعیف داوران سنگاپوری در رقابتهای بین المللی به […]

بسیاری از کارشناسان در شبکه های ورزشی عربستان از شب گذشته با ابراز نگرانی نسبت به انتخاب داور سنگاپوری برای بازی حساس النصر و پرسپولیس، نسبت به عدالت این داور ابراز تردید کرده اند چرا که آنها با اشاره به سابقه این داور سنگاپوری و همچنین عملکرد ضعیف داوران سنگاپوری در رقابتهای بین المللی به واسطه اینکه مرکز قمار و شرط بندی در فوتبال آسیا در سنگاپور قرار دارد، از شکست احتمالی النصر مقابل پرسپولیس بیمناک شده اند.

 

بررسی کارنامه عجیب داور بازی پرسپولیس و النصر

وحشت کارشناس فوتبال عربستانی از انتخاب داور سنگاپوری برای بازی پرسپولیس و النصر

 

محمد تقی الجعفری نام داور 33 ساله سنگاپوری است که از سال 2014 در رقابتهای بین المللی سوت زده است او در این مدت مصاف تیمهای زیادی از دو کشور ایران و عربستان را در مواجهه با حریفان دیگر سوت زده است که حاصل کار او از سال 2014 تاکنون به شرح زیر بوده است.

 

8 قضاوت برای تیمهای ایرانی شامل تراکتور، ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال که حاصل آن، 2 تساوی و یک شکست و 5 پیروزی برای نمایندگان ایران بوده است. او به طور خاص  داور دیدار پرسپولیس و الوحده نیز بوده که با برتری 3 بر 2 پرسپولیس به پایان رسید.

 

8 قضاوت برای تیمهای عربستانی شامل الهلال، النصر و الاتحاد که حاصل آن 4 شکست، یک تساوی و 3 پیروزی برای نمایندگان عربستانی بوده که به طور خاص او 5 بار برای النصر عربستان سوت زده که دو پیروزی و یک تساوی و دو شکست حاصل قضاوت او در آن بازی ها بوده است.

 

نکته جالب اینکه او داور دیدار تراکتور و النصر و ذوب و النصری بوده که در هر دو بازی، تیم عربستانی شکست خورده است و شاید به همین دلیل هم باشد که رسانه های عربستانی از قضاوت این داور در مصاف مجدد با یک تیم دیگر ایرانی وحشت کرده اند چرا که تیم های ایرانی معمولاً در دیدارهایی که او داور بوده، شکست نخورده اند( به جز دیداری که نسف قارشی توانست بر تراکتور پیروز شود )

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید