کد خبر:35038
پ

اعتراض زیرپوستی بازیکنان پرسپولیس به خریدهای جدید گل محمدی

در حالی که یحیی گل محمدی پس از پایان نمایش استعفای خود که ظاهراً به نشانه اعتراض به مشکلات مالی باشگاه انجام شد، به تمرینات این تیم بازگشته، برخی بازیکنان این تیم از موضع سرمربی تیم در خصوص درخواستهایش برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات دلخور به نظر می رسند.   اعتراض زیرپوستی بازیکنان […]

در حالی که یحیی گل محمدی پس از پایان نمایش استعفای خود که ظاهراً به نشانه اعتراض به مشکلات مالی باشگاه انجام شد، به تمرینات این تیم بازگشته، برخی بازیکنان این تیم از موضع سرمربی تیم در خصوص درخواستهایش برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات دلخور به نظر می رسند.

 

اعتراض زیرپوستی بازیکنان پرسپولیس به خریدهای جدید گل محمدی

همانطور که پیشتر اشاره شد، گل محمدی در حالی به مشکلات مالی باشگاه اعتراض دارد که بخش زیادی از این هزینه تراشی و بدهی های جاری به واسطه تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم حضور او در پرسپولیس بوده است. اکنون نیز شنیده می شود بازیکنان پرسپولیس در محافل خصوصی به این موضوع اشاره دارند که وقتی تیم مشکل مالی دارد، چه نیازی به جذب بازیکن جدید است؟ آنها معتقدند جذب بازیکن جدید مساوی با به تاخیر افتادن مجدد پرداخت های باشگاه خواهد بود و با توجه به بضاعت فعلی پرسپولیس که کمبود خاصی در پست های مختلف احساس نمی کند، جذب بازیکن جدید را مغایر با شعارها و ژست های سرمربی خود در حمایت از بازیکنان قلمداد می کنند.

برخی نیز به این نکته اشاره می کنند که یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت رضا اسدی در پرسپولیسف اعتراض زیرپوستی بازیکنان به جذب این بازیکن گران قیمت در ابتدای فصل بوده است. سابقه نشان داده هرگاه بازیکنان سابق یک تیم نسبت به جذب بازیکنی روی خوش نشان ندهند، آن بازیکن محکوم به ناکامی خواهد بود. نمونه های بسیاری از این مورد در فوتبال ایران و به طور خاص پرسپولیس وجود دارد که می توان به بودیمر، اوساگونا، براندائو، استوکس و … اشاره کرد که علی رغم نمایش نسبتاً خوب در تیمهای سابق خود، به واسطه هزینه سنگینی که برای جذب آنها شد، نتوانستند در پرسپولیس دوام بیاورند چرا که سایر بازیکنان با آنها همراهی نمی کردند.

 

شنیده می شود جذب صفروف و هنانوف که مبلغی حدود 300 هزار دلار برای باشگاه خرج برداشته نیز به مذاق بسیاری از بازیکنان پرسپولیس خوش نیامده چرا که آنها معتقد بودند با صرف مبالغی به مراتب کمتر می شد، بازیکنان ایرانی مستعد را جذب پرسپولیس کرد اما مشخص نیست بر چه اساسی باشگاه پرسپولیس قرار بود به سکوی پرتاب دو بازیکن جواب تاجیک تبدیل شود!؟ آیا باز هم پای واسطه ها و دلالانی که عامل حضور اوساگونا و استوکس و بودیمیر در پرسپولیس بودند در میان است؟

 

در اخبار چند روز گذشته نیز خبر پیوستن بازیکن جوان تیم ملی عراق به پرسپولیس شنیده شد که این موضوع نیز با واکنش منفی چند تن از بازیکنان با تجربه پرسپولیس همراه بوده است. هر چه که هست، گل محمدی جایگاه سابق خود نزد بازیکنان و هواداران این تیم را از دست داده و با استوری که علی کریمی علیه رویکرد متناقض وی منتشر کرد، متزلزل تر از قبل به نیمکت پرسپولیس بازگشته و او به خوبی می داند اولین لغزش در مسیر قهرمانی این فصل، مساوی با فوران آتشفشان خشم هواداران ای تیم خواهد بود.

 

پی نوشت: گل محمدی در حالی قصد خرید مهاجم و یک پلی میکر را دارد که جدای از بازگشت قریب الوقوع آل کثیر به میادین، او بازیکنانی همچون عبدی، پاکدل و وحید امیری و ترابی و عالیشاه را در اختیار دارد که قابلیت بازی در پست مهاجم یا مهاجم سایه را دارند. در پست هافبک بازیساز نیز نفراتی همچون سیامک نعمتی، احسان پهلوان، عالیشاه، ترابی، امیری حضور دارند و عملاً پرسپولیس نیاز چندانی به جذب بازیکن جدید در خطوط جلوی خود نمی بیند و تنها پستی که در نیم فصل دوم با مشکل مواجه است، پست دروازه بان است که با رفتن رادوشویچ، متزلزل شده است.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید