کد خبر:37056
پ

گل محمدی باز هم حرف از استعفا نزد | اگر خواستند برکنارم کنند، مشکلی ندارم!!

سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی تیمش مقابل پدیده صحبتهای قابل تاملی را مطرح کرد و اینبار به طور واضح مدعی شد استعفا نخواهد داد و اگر باشگاه قصد همکاری با او را نداشته باشد، دستشان باز است که برکنارش کنند. او با اشاره به قرارداد دو ساله ش به نوعی باشگاه را تحت فشار قرار […]

سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی تیمش مقابل پدیده صحبتهای قابل تاملی را مطرح کرد و اینبار به طور واضح مدعی شد استعفا نخواهد داد و اگر باشگاه قصد همکاری با او را نداشته باشد، دستشان باز است که برکنارش کنند. او با اشاره به قرارداد دو ساله ش به نوعی باشگاه را تحت فشار قرار داده که حتی در صورت کسب ضعیف ترین نتایج نیز قادر به برکناری وی و کادرش نخواهند بود. در ادامه به صحبتهای گل محمدی توجه فرمائید.

 

گل محمدی باز هم حرف از استعفا نزد | اگر خواستند برکنارم کنند!

🔺اتفاقات زیادی در فصل رخ داد و نزدیک پایان مسابقات هستیم. باید از اسم و نام پرسپولیس دفاع کنیم و این برای ما مهم است. امیدوارم دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. هواداران دوست نداشتند الان برای دومی بجنگیم. سال گذشته درس خوبی به ما داد که فوتبال بازی گروهی است و در همه ابعاد باید قوی باشید. این موضوع در سال‌های آینده به ما کمک می‌کند. مقابل تیمی بازی داریم که آخرین امیدهایش برای بقا است. تقابل انگیزه‌ها باعث‌ می‌شود بازی خوبی انجام بدهیم. فردا سه بازیکن را در اختیار نداریم‌ اما برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.

🔺دو سه جلسه با آقای درویش داشتم و بحث‌هایی برای نقل‌وانتقالات انجام شد اما این موضوع را ادامه ندادم چون باید بعد از لیگ درباره آن صحبت شود. ما دو بازی داریم و همه تمرکز ما روی این بازی‌هاست. الان هیچ صحبتی نشده است. پارسال سر ما کلاه رفت و اتقاقاتی که رخ داد به خاطر مشکلات باشگاه بود. آقای شکوری هم گفته بود که اجازه نمی‌دادند برای پرسپولیس هزینه شود. این موضوع فقط برای پرسپولیس بود و نه تیم‌های دیگر. اگر مشکلات مالی نداشتیم و نهادهایی هم اجازه نمی‌دادند ما هزینه کنیم. الان اجازه نمی‌دهند این موضوع وجود داشته باشد.

🔺من دو سال دیگر قرارداد دارم و نسبت به همکاری پایبند هستم و مشکلی ندارم اگر باشگاه بخواهد تصمیمی بگیرد. این موضوع در اختیار باشگاه است. همیشه وقتی تیم قهرمان نمی‌شود حرف و حدیث است و همه مصاحبه می‌کنند من را بکوبند. از افرادی مصاحبه می‌گیرند که با تیم و من مشکل دارند. وقتی با تیم بزرگ کار کنید این مشکلات‌ وجود دارد. همیشه گروهی سالم کار می‌کنند و گروهی دوست ندارند این‌ها باشند. برخی منافع شخصی خود را در نظر می‌گیرند و مصاحبه می‌کنند. خیلی خوب می‌شود تشخیص داد از کجا این مصاحبه‌ها نشات می‌گیرد و سازماندهی شده است و آدرس دوری ندارند و آدرسش نزدیک است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کیسه ی بی آبرو 23 مه 2022 / 6:28 ب.ظ

    هاتف کیسه سپاهانی معلومه آقا یحیی خیلی خیلی شماهارو سوزونده

    • لنگپولیس کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش استقلال 24 مه 2022 / 1:17 ب.ظ

      قضاوت اینکه کدوم بازیکن یا تیم بازیکن یا تیم دیگه ای رو سوزونده با نقل قول از امیری بازیکن سرباز جلعپولیس کیسه کش که معافیتش جعلی از آب درامده را به خوانندگان می سپارم.
      امیری بازکن جعلپولیس کیسه کش لنگی “امسال ( لیگ 21 ) باید قهرمان شیم تا از شرف قهرمانی های سال های قبل که اس اسیا معتقدند با حمایت بدست اومده و ناپاکه دفاع کنیم ” . جعلپولیس امسال بدون حمایت دولت خوک بنفش حسن فریدون و وزیر بی لیاقت و بیسوادش سلطانیخر نه تنهات قهرمان نشد که احتمالا دوم هم نمی شود . حالا اینکه کدوم تیم کدوم تیمه دیگه ای رو سوزونده قضاوتش با خوانندگان .!!!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید