کد خبر:36772
پ

گلاتی بوی شکلات می دهد| علت عصبانیت یحیی گل محمدی در هفته های اخیر

یحیی گل محمدی را سرمربی آرام و ماخوذ به حیایی می شناختیم اما در هفته های اخیر او به سبک مربیان پرخاشگر فوتبال جهان مدام در حال درگیری با عوامل مسابقه و به طور خاص داوران بوده است.   گلاتی که شکلات شد | علت عصبانیت یحیی گل محمدی در هفته های اخیر با واکاوی […]

یحیی گل محمدی را سرمربی آرام و ماخوذ به حیایی می شناختیم اما در هفته های اخیر او به سبک مربیان پرخاشگر فوتبال جهان مدام در حال درگیری با عوامل مسابقه و به طور خاص داوران بوده است.

 

گلاتی که شکلات شد | علت عصبانیت یحیی گل محمدی در هفته های اخیر

با واکاوی رفتار گل محمدی به سادگی می توان دریافت که چرا او تا این حد از شرایط موجود عصبانی است؛ داوران فعلی فوتبال ایران عمدتاً همان داورانی هستند که در 5 سال گذشته سوت زده اند و پرسپولیس با همین داوران 5 عنوان قهرمانی به دست آورده و اگر آنها عامدانه قصد داشتند با سوت های خود جریان بازیها را عوض کنند، بدون شک در سالهای گذشته نیز اینکار را می کردند و صرفاً در سال منتهی به قهرمانی استقلال این اتفاق رخ نخواهد داد.

اما گل محمدی که در طول فصل بارها استعفا داده بود، اکنون به خوبی قهرمانی استقلال با انواع رکوردشکنی ها را حس می کند و این اتفاق از دو منظر برای او و هواداران پرسپولیس سنگین است.

  1. بر طبق اعلام اسناد سایت کدال، کادر فنی پرسپولیس حدود دو برابر کادر فنی استقلال(ولو با حضور گابریل پین ایتالیایی) دستمزد می گیرد و عدم قهرمانی پرسپولیس در این شرایط، برای یحیی و کادرش بسیار گران تمام خواهد شد.
  2. فشار هواداران پرسپولیس برای اخراج گل محمدی لحظه به لحظه بیشتر شده و او به خوبی می داند احتمالاً جایی روی نیمکت پرسپولیس در سال بعد نخواهد داشت چرا که هواداران پرسپولیس به واسطه عدم قهرمانی در این فصل حساس پس از مسعود سلطانی فر، بسیار سرخورده شده اند و با متلک پرانی هواداران رقیب که مدعی اند با این قهرمانی استقلال، گلات پرسپولیس به شکلات تبدیل شده مواجه هستند. هواداران استقلال تا پیش ازا ین معتقد بودند، تیم پرسپولیس بدون کمک های وزارت ورزش سابق، قادر به قهرمان شدن در لیگ برتر نخواهد بود و عدم قهرمانی این تیم که با قهرمانی استقلال نیز توام شود، طبیعتاً برای یحیی و هواداران پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود چرا که به نوعی ادعای هواداران استقلال و برخی مسئولین این تیم ثابت می شود.

اکنون گل محمدی در شرایطی قرار دارد که حیثیت اخلاقی خود را از دست رفته می بیند و دیگر کسی بر روی او به عنوان یک مربی آرام حساب باز نمی کند و کادر فنی این تیم تحت انتقاد قرار گرفته است که چطور با این تعداد ستاره نتوانسته به عنوان قهرمانی برسد و همه جامهای ممکن را از دست داده است. گفتنیست رقم دریافتی کادر فنی فعلی پرسپولیس نزدیک به آنچه کادر برانکو میگرفت است.

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بی نام 10 مه 2022 / 12:41 ب.ظ

    استقلال قهرمانیش رو هواس. دو بازی فوق العاده سخت داره که بعیده با این بازی که با پدیده قعر نشین کرد حتی ۱ امتیاز بگیره ازشون

    • ناشناس 10 مه 2022 / 7:48 ب.ظ

      بریدجمع کنیدکاسه کوزتون روبابامسعودرفت..

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید