کد خبر:28589
پ

کاریکاتور توهین آمیز روزنامه ترکیه علیه ایران و تشبیهش به الاغ ؟

مرجع خبری کاسپین نیوز مدعی شد یک روزنامه ترکیه ای با طرح تصویری موهن در قالب کاریکاتور، ایران را به کشوری تشبیه کرد که در واقع یک الاغ است اما با بزرگنمایی توسط روسیه و چین خود را در آئینه مثل یک شیر می بیند و هر کاری که روسیه و چین در تقابل با […]

مرجع خبری کاسپین نیوز مدعی شد یک روزنامه ترکیه ای با طرح تصویری موهن در قالب کاریکاتور، ایران را به کشوری تشبیه کرد که در واقع یک الاغ است اما با بزرگنمایی توسط روسیه و چین خود را در آئینه مثل یک شیر می بیند و هر کاری که روسیه و چین در تقابل با آمریکا مدنظر دارند انجام می دهد.

پی نوشت: گفته می شود این کاریکاتور مربوط به پاکستان بوده و ارتباطی به ایران ندارد.

کاریکاتور توهین آمیز روزنامه ترکیه علیه ایران و تشبیهش به الاغ ؟

کاریکاتور توهین آمیز روزنامه ترکیه علیه ایران و تشبیهش به الاغ

کلیدواژه : متفرقه

دیدگاه کاربران 17 دیدگاه
  • فریب 28 جولای 2022 / 9:08 ق.ظ

    اینکه اولا یه فتوشاپ کاملا غیر حرفه ایه
    دوما در مورد موضوع دیکری بوده و اصلا کاری به ایران نداره
    متاسفم برای مردم جاهل و فریب پذیر، برای چنین جامعه ای باید خون گریست
    امان از نبود سواد رسانه ای و روحیه تحقیق

  • حسین 24 جولای 2022 / 10:45 ق.ظ

    این کاریکاتور صحت ندارد و مربوط به یک روزنامه پاکستانی می باشد و متاسفانه خبرگزاری کاسپین بدون ذکر نام به قصد شیطنت اینکار را انجام داده

  • مجید 20 جولای 2022 / 12:55 ق.ظ

    خر شما ترکهای نفهم هستین که از زمان پیدایش زمین این لقب را برازنده کشور تان کردند

  • سینا 29 مه 2022 / 5:15 ب.ظ

    صد درصد اشتباه می‌کنند. درسته که مملکت ایران از زمان انقلاب به اینور به فنا رفته و مردم خواهان بازگشت به دوران ماقبل انقلاب و دوستی با غرب هستند، اما از لحاظ نظامی، ترکیه و آمریکا اینو نباید فراموش کنند که نظامی های ایرانی، تکنسین ها و نخبگان ایرانی توانسته اند با کمترین صرف پول چنان تجهیزات نظامی بسازند که غرب جرات نگاه چپ به ایران و آخوندها نداشته باشد. مثلا شاید فلان پهپاد ایرانی در مقابل فلان پهپاد ترکیه تجهیزات ضعیف تری داشته باشد اما اگر جنگی رخ دهد، ترکیه و اسرائیل ظرف مدت 313 روز به فنا خواهند رفت و با خاک یکسان خواهند شد. یعنی کمتر از یک سال، حال بیایید به جنگ اوکراین بنگرید که روسیه نتونست به ادعایی که داشت برسه، ایرانی جماعت ادعا نمیکنه که ۴۸ساعته اسرائیل را نابود میکنه اما اینو از من بشنوید که اگر جنگی رخ بده ، حتی اگه کل غرب پشت جنگ باشن، باز ایران پیروز خواهد شد. اونم ظرف ۳۱۳روز. اینو به یادگار از من داشته باشید. اینا رو من یک شهروند عادی از یه مسافر که وارد تاکسی من شده بود شنیدم. گویا از دوستان یکی از افسران عالی رتبه و محرمانه بود. آنقدر جدی برام توضیح داد که من واقعا باور کردم. حالا بعد از گذشت یک سال از اون ماجرا ، ماجرای شهر های پهبادی و موشکی صدها متر زیر زمین رسانه‌ ای شده و من بیشتر باور کردم. ایران در کوه های البرز، نزدیک قله سمامس، یک ورودی به شهر زیر زمینی دارد که انتهایش به شهر زیز زمینی زاگرس میرسد، یعنی بزرگترین تونل و شهر زیر زمینی دنیا. هههههههه پس الاغ ترکیه و خر آمریکاست.

    • Kratos 18 دسامبر 2022 / 9:51 ق.ظ

      میگم داداش اون مسافر محترم نفرمود که اون دوست عالیرتبه و محرمانه‌ش عدد ۳۱۳ رو با چه فرمولی بدست آورده؟ آخه تا جایی که عقل ناقص ما قد میده حتی با ابر کامپیوتر هم نمیشه مدت یه جنگ رو پیش بینی کرد. فکر کنم بنده خدا زیادی عالیرتبه بوده (مث همین اعضای خبرگان) مخش هنگ کرده تعداد یاران فداکار اونی که هزار ساله قراره بیاد و دیگه نمیاد رو وارد معادله کرده. حتما حساب کرده نفری یه روز برن بجنگن تو ۳۱۳ روز همه‌شون کشته میشن جنگ تموم میشه.
      راستی طرف نگفت که چرا دوست عالیرتبه و محرمانه‌ش همچین اطلاعات محرمانه ای رو پیشش لو داده که اونم پیش شما لو بده و شما هم راحت واسه همه افشا کنی؟
      خداییش شما شهروندان «عادی» خیلی باحالین. آدم از خوندن کامنتاتون سیر نمیشه بسکه خنده داره. اصلا هم از هیچکس و هیچ جایی خط نمیگیرین!!! نمونه‌ش همون دوتا شهروند «عادی» شاکی خصوصی پرونده ماهان صدرات!

  • الف 14 ژانویه 2022 / 6:31 ب.ظ

    اون الاغ ترکیه ست. اون دوتایی که آینه رو گرفتن ناتو و امریکا هستن که ترکیه رو اشغال کردن و خر کردن برای اجرای اهداف خوشون و در عین حال به اتحادیه اروپام راهش نمیدن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید